میثاق دوباره جامعه ورزش و جوانان فارس با حضرت امیر المونین علی ( ع )+ فیلم  

شیراز-ایرنا- جامعه ورزش و جوانان فارس به مناسبت عید سعید غدیر وآغاز ولایت در یک حرکت نمادین و با اجرای حرکات متنوع ورزشی  یکبار دیگر میثاق  خود را حضرت امیر المومنین علی ( ع ) اعلام کردند.

به گزارش خبرنگارایرنا، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش فارس امروز(جمعه) از میدان شهدا شیراز تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ( ع ) با اجرای حرکات ورزشی جلوه خاصی به این مراسم دادند.

بر پایی موکب

همچنین در حاشیه این مراسم هیات پینگ پنگ فارس با بر پایی موکبی از شرکت کنندگان با پخش شیرینی و شربت پذیرایی کرد.

ورزشکاران رشته های ووشو، تکواندو ، کاراته و فوتبال همچنین در محوطه حرم مطهر حضرت شاهچراغ ( ع ) با اجرای حرکات ورزشی این روز بزرگ را جشن گرفتند که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

فیلم روپایی زدن فوتبالیست های شیرازی

تاخت و تاز سوارکاران

همچنین سوارکاران هیات سوارکاری فارس در حالی که سوار بر اسب بودند و پرچم نماد روز عید غدیر را در دست داشتند در خیابان ها به تاخت و تاز پرداختند و خاطره ای از حماسه روز عید غدیر را رقم زدند.

ورزشکاران رشته هایی همچون موتور سواری، دوچرخه سواری، سوارکاری ، کاراته، دو و میدانی، ووشو، کونگ فو، پینگ پنگ، فوتبال، راگبی و ورزش های بومی محلی در این مراسم باشکوه شرکت داشتند.

 میثاق دوباره جامعه ورزش و جوانان فارس با حضرت امیر المونین علی ( ع )+ فیلم  
عنوان

به گزارش ایرنا، آیین‌های غدیری فارس که از سه‌شنبه با جشن ۱۵ هزار نفری بیعت در شیراز آغاز شده بود در شب ولایت مولی علی(ع) ادامه یافت و در ۱۲ بوستان شلوغ و هر گذر پر تردد شهر جشن‌های مردمی برپا بود.

امروز نیز در روز عید بزرگ مسلمانان، شیراز و استان فارس سراسر غدیری است و امروز خطبه غدیر خوانی در بسیاری از مصلاهای شهرها برگزار شد و تا شامگاه شادپیمایی، اطعام علوی، نورافشانی و جشن‌های مردمی در گوشه گوشه استان برپا است.

فیلم حرکات رزمی

 میثاق دوباره جامعه ورزش و جوانان فارس با حضرت امیر المونین علی ( ع )+ فیلم  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha