۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85163393
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۴۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته یک تُن و ۴۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان کشف و ۱۵ قاچاقچی و خرده‌فروش دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از فرماندهی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های حاجی‌آباد، میناب، خمیر و بندر لنگه با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، از جابه‌جایی محموله های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در جاده‌های این استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس شهرستان ها در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد و مراقبت لحظه به لحظه ای فعالیت قاچاقچیان محموله های سنگین مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به رصد تحرکات سوداگران مرگ توسط یگان‌های انتظامی، افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان های ذکر شده، منطقه را تحت نظر قرار دادند و طی چندین عملیات منسجم پلیسی خودروهای قاچاقچیان توقیف که در بازرسی از خودروها و یک منزل، یک تُن و ۴۲۰ کیلو تریاک، ۱۰ کیلوگرم حشیش، ۳۰۰ گرم سایر مواد کشف، ۹ قاچاقچی و ۶ خرده فروش دستگیر و هشت دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت توقیف شد.

سردار جاویدان یادآور شد: فرماندهی انتظامی در گلوگاه‌ها و اقصی نقاط هرمزگان حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر شبانه روز تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه پلیس، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha