۶۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد
عکس آرشیوی است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۶۳۸ کیلو گرم مواد مخدر با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در این خصوص افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های حاجی آباد و میناب با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جابه‌جایی محموله های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در مسیرهای استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس شهرستان ها در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد و مراقبت لحظه به لحظه ای فعالیت قاچاقچیان محموله های سنگین مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به رصد تحرکات سوداگران مرگ توسط یگان های انتظامی، اضافه کرد: ماموران پلیس در ۴۸ ساعت گذشته پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده و طی چندین عملیات منسجم پلیسی خودروهای قاچاقچیان توقیف که در بازرسی از خودروها ۵۸۰ کیلو و۴۲۵ گرم تریاک، ۵۸ کیلوگرم حشیش، ۱۳ قاچاقچی و هشت خرده فروش دستگیر و چهار دستگاه خودرو سواری سبک و سنگین توقیف شد.

بنز بدون پلاک قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال شناسایی و توقیف شد.

سردار جاویدان افزود: مأموران یگان تکاوری۱۱۷ هرمزگان روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری بنز سفید رنگ مشکوک شده ودستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و با افزایش سرعت در محورهای خاکی اقدام به فرار می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز سریع، راننده عرصه را برخود تنگ دیده و با رهاکردن خودرو و با توجه به وضعیت جغرافیایی و جنگلی منطقه از محل متواری شد که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو بدون پلاک و قاچاق است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ارزش خودروی قاچاق کشف شده براساس بررسی‌های کارشناسی ۵۰ میلیارد ریال است.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری متهم متواری ادامه داد، پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه و شبانه روزدر دستور کار قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha