۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85163761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب‌الله: لبنان نیازمند درمان‌های واقعی است

۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸
کد خبر: 85163761
حزب‌الله: لبنان نیازمند درمان‌های واقعی است

تهران-ایرنا- رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به بحران سیاسی و اقتصادی کشورش تاکید کرد که لبنان در مرحله فعلی، نیاز به درمان‌های واقعی دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی در جریان همایش علمی مجتمع فرهنگی امام صادق (علیه السلام) که به مناسبت احیای میراث علمای جبل عامل و بزرگداشت شیخ علی بن عبدالعالی الکرکی از علمای عصر صفوی در بیروت برگزار شد، با اشاره به بحران سیاسی و اقتصادی لبنان تاکید کرد: ما همیشه به گفت‌وگو و همبستگی برای نجات لبنان و حفاظت از توانایی‌های آن دعوت کرده و می کنیم.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ادامه داد: مرحله فعلی در لبنان نیاز به راه‌های درمان واقعی و شفابخش دارد که به واسطه آن بتوان لبنانی‌ها را متحد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: ما در حزب‌الله موضوع اصلاح توافق طائف را مورد بررسی قرار نداده‌ایم و حتی درصورت مطرح شدن چنین موضوعی ما آخرین طرفی خواهیم بود که درباره آن اظهار نظر خواهیم کرد.

به نوشته شبکه المنار، سید هاشم صفی الدین این سخنان را به نیابت از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عنوان کرده است.

سیدهاشم صفی الدین در بخش دیگری از این همایش اظهار داشت: خطاب به عده‌ای از ضعیف النفس‌ها می‌گوییم که توسعه نظریه ولایت فقیه، ایران و جهان اسلام را غنی کرد و به آن نیرو بخشید.

وی گفت: محقق الکرکی شخصی است که نظریه ولایت فقیه را بنا کرد و ابعاد وسیعی به آن داد.

این مقام حزب الله لبنان گفت: آنچه در شخصیت محقق کرکی قابل توجه است، در پیش گرفتن علمی و عملی نظریه ولایت فقیه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha