اعتبارات ساخت دانشکده نفت و شیمی در دزفول اختصاص یافت

دزفول-ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: پس از دومین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان و توافقات صورت گرفته، یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت دانشکده نفت و شیمی و طرح‌های عمرانی دانشگاه جندی شاپور دزفول اختصاص یافت.

مهدی بدیعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق ابلاغ معاون اول رییس جمهور به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت علوم با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر دستگاه ها با رعایت قوانین و مقررات و از محل اعتبارات مصوب ملی باید نسبت به تامین یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت دانشکده نفت و پتروشیمی از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی نفت اقدام کنند.

وی افزود: همچنین در سفر دور دوم رئیس جمهور به خوزستان، ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های عمرانی سه دانشگاه دزفول، خرمشهر و بهبهان در سال ۱۴۰۲ اختصاص یافته که ۱۰۰ میلیارد ریال این بودجه برای تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه جندی شاپور دزفول خواهد بود.

وی با اشاره به طرح های عمرانی این دانشگاه گفت: مسجد دانشگاه با ۴۰ درصد پیشرفت، محوطه سازی دانشگاه و ایجاد میدان وسط دانشگاه و احداث دانشکده مکانیک با پیشرفت ۳۵ درصد در حال ساخت است که برای تکمیل این طرح ها بین یکهزار تا یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو در ۳۰ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha