۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85164175
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حضور شطرنج‌بازان پنج کشور خارجی در جام بین‌المللی گیلان مسجل شد

رشت - ایرنا - رئیس هیات شطرنج گیلان گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۴۰۰ شطرنج باز در رقابت‌های بین‌المللی جام گیلان شرکت کنند و تاکنون نیز حضور شطرنج‌بازان پنج کشور خارجی در این مسابقات مسجل شده است.

حسین میربلوک روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین دوره رقابت های شطرنج بین‌المللی جام گیلان از ۲۲ تیر ماه در رشت آغاز می‌شود و علاوه برحضور زبده‌ترین شطرنج بازان استان‌های مختلف کشور،حضور ورزشکارانی از کشورهای گرجستان، بلژیک، ارمنستان، افغانستان و عراق نیز تاکنون در این دوره از مسابقات قطعی شده است.

رئیس هیات شطرنج گیلان بیان کرد: این مسابقات در چهار جدول برگزار می‌شود که در جدول نخست، شطرنج بازان دارای درجه بین‌المللی بالای ۱۸۰۰، در جدول دوم شطرنج بازان زیر ۱۸۰۰ حضور خواهند یافت، جدول سوم مسابقات سریع و در جدول چهارم نیز مسابقات برق آسا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: قوانین فدراسیون جهانی شطرنج(فیده) حاکم بر دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام گیلان است و هر جدول بنا به تعداد شرکت‌کنندگان در ۹ الی ۱۱ دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.

میربلوک خاطرنشان کرد: بیش از ۲۱۵ میلیون تومان جایزه نقدی در پایان دومین دوره رقابت های شطرنج بین‌المللی جام گیلان به نفرات برتر جداول مختلف اهداء خواهد شد.

دومین دوره رقابت های شطرنج بین‌المللی «جام گیلان» از ۲۲ تیر ماه جاری به مدت ۹ روز در رشت برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha