۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85164264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار به دشت آزادگان اختصاص یافت

اهواز- ایرنا- فرماندار شهرستان دشت ازادگان گفت: یکهزار و ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض آلایندگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در شهرستان دشت آزادگان افزود: ۷۵۱ میلیارد ریال در مرحله نخست و ۳۹۰ میلیارد ریال در مرحله دوم از محل عوارض آلایندگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه می‌توان از محل این اعتبار برای پیشبرد طرح‌های شهرستان استفاده کرد، ادامه داد: ۵۰۶ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات اربعین حسینی به شهرداری برای خرید خودرو حمل پسماند اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: تخصیص این اعتبارات تغییرات خاص و ویژه‌ای در اجرای طرح‌های این شهرستان ایجاد می‌کند و باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم این شهرستان می‌شود.

وی افزود: طرح‌های عمرانی از محل عوارض آلایندگی در این شهرستان مشخص شده و شهرداری‌ها ملزم شدند برای ساماندهی شهرهای سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و کوت سید نعیم ورود کنند.

سیلاوی با تاکید بر اتمام طرح‌ها برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم اظهارکرد: طرح‌های شهری با نظارت شوراهای شهرها برای بالابردن بهره وری طرح‌ها، تامین تجهیزات لازم و سرعت گرفتن تکمیل طرح‌ها اجرا می‌شوند.

طبق گفته سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، اختصاص اعتبار عوارض آلایندگی در مرحله نخست ۶۰ هزار میلیارد ریال و مرحله دوم ۲۰ هزار میلیارد ریال انجام می‌شود و مرحله سوم نیز در حال انجام بوده و در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان قرار گرفته است.

شهرستان دشت آزادگان با جمعیتی بیش از ۲۶۰ هزار نفر در غرب خوزستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha