سرپرست استقلال خوزستان:‌ به دنبال ثبات و بقا در لیگ برتر هستیم

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی و تمهیداتی که داریم می‌خواهیم در بین تیم‌های تک‌رقمی باشیم تا ضمن بقا در لیگ برتر به یک ثبات منطقی هم برسیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، بهمن روشنایی بعد از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال خوزستان بعد از مدت‌ها دوباره فرصت حضور در سطح اول فوتبال ایران را به دست آورد که از این بابت خرسندیم. طبق برنامه‌ریزی و سیاستی که در پیش گرفته‌ایم می‌خواهیم لیگ را با یک ثبات منطقی و کسب رتبه تک‌رقمی به پایان ببریم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال استقلال خوزستان زیر نظر گروه ملی صنعتی فولاد اداره می‌شود و خوشبختانه مدیرعامل این گروه فردی فوتبالی است که شناخت خوبی از شرایط این رشته دارد و این ما را به آینده امیدوار می‌کند. تیم‌هایی که بیشتر هزینه می‌کنند مشخص هستند و این نیاز به تعریف و معرفی ندارد ولی ما به دنبال آن هستیم تا با ثبت عملکردی منطقی یک ثبات را از استقلال خوزستان به نمایش بگذاریم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم تازه لیگ‌برتری‌شده شمس آذر قزوین خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha