آلومینیوم میهمان پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و سوم

اراک - ایرنا - مراسم قرعه‌کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در هتل المپیک برگزار و برنامه نیم فصل اول بیست و سومین دوره این مسابقات مشخص شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته برنامه نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان تیم آلومینیوم اراک ۱۲ مردادماه در اولین هفته این مسابقات میهمان تیم پرسپولیس تهران است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته را با میزبانی از هوادار تهران آغاز کرد که این بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید:

شکست خانگی آلومینیوم مقابل هوادار؛ «رحمتی» بازهم به «ساکت» باخت

آلومینیوم میهمان پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و سوم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که فصل گذشته سید مهدی رحمتی سکان هدایت این تیم را برعهده داشت در هفته سوم لیگ برتر در اراک میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه را روی ضربه چیپ میلاد سرلک در دقیقه ۴۱ بازی با نتیجه یک برصفر به پرسپولیس واگذار کرد

آلومینیوم میهمان پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و سوم

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال- آلومینیوم اراک و پرسپولیس

رحمتی در آزادی به پرسپولیس نمی‌بازد؛ رکورد سرخ‌پوشان خراب شد

در دور برگشت و در هفته هجدهم لیگ اما بازیکنان آلومینیوم اجازه میدان‌داری به شاگردان گل‌محمدی ندادند و این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

آلومینیوم تا امروز در فصل نقل و انتقالات اگر چه شماری از بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست که تعدادی از آنها را رحمتی سرمربی اسبق این تیم ربود و با خود به نساجی برد اما در روزهای گذشته از فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی از جمله امیرخلیفه دروازه با ۱۸ ساله و ۱۹۴ سانتی‌متری فصل پیشین پرسپولیس، احسان قهاری مدافع فصل پیش نساجی، میلاد بدرقه مدافع میانی فصل گذشته فولاد و مهدی لیموچی مهاجم فصل گذشته پیکان داشته است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از خریدهای جدید آلومینیوم

مدافع پرسپولیس به آلومینیوم پیوست

امیر خلیفه آلومینیومی شد

آلومینیوم میهمان پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و سوم

سید مجتبی حسینی سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین کنفرانس خبری خود در مراسم معارفه در جمع خبرنگاران گفت: آلومینیوم اراک تیم با شخصیتی است و تمام تلاش خود را برای حفظ این شخصیت بکار می‌گیرم.

آلومینیوم میهمان پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و سوم

حسینی با به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون امیرخلیفه در فصل نقل و انتقالات نشان داد که رویکرد او جوان‌گرایی است و امید است با بازیکنان جوانی که به خدمت گرفته و یا در روزهای باقی مانده به آغاز فصل جذب می‌کند، بتواند جایگاه آلومینیوم را در لیگ برتر ارتقا و گام‌بلندی نیز در جهت تقویت فوتبال اراک بردارد.

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان از ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha