دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس به آلومینیوم پیوست

اراک - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم از پیوستن احمد گوهری دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس به تیم فوتبال این باشگاه خبرداد.

محمد رجائیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این دروازه‌بان با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

وی ادامه داد: احمد گوهری که طی یک فصل و نیم اخیر در پرسپولیس عضویت داشته و در ۱۰ مسابقه برای این تیم به میدان رفته بود، با نظر سید مجتبی حسینی در اراک حضور پیدا کرد و با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد بست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اظهار کرد: این دروازه‌بان ۲۷ ساله تجربه کار با مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان را دارد.

تمدید قرارداد ۲ بازیکن

رجاییان بیان کرد: سید مهران موسوی که سال گذشته از فولاد خوزستان به آلومینیوم اراک پیوست و در ۲۷ مسابقه لیگ برتر برای ایرالکو به میدان رفت و نقش مهمی در بسته ماندن دروازه تیم در بسیاری از مسابقات فصل اخیر داشت، مجددا قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

وی اضافه کرد: میلاد فخرالدینی مدافع راست آلومینیوم نیز پس از دو سال حضور موفق در این تیم پس از مذاکره با باشگاه و توافق طرفین، برای تمدید قرارداد و ادامه حضورش در ایرالکو به توافق نهایی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha