۱۴۳ واحد ویلایی در شهرستان گرمی در دست احداث است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث واحدهای ویلایی در تمام شهرهای این استان گفت: در مرحله اول در شهر گرمی ۱۴۳ واحد ویلایی در دست ساخت است.

محبوب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در عنبران نمین، آبی بیگلو، کورائیم، لاهرود و اصلاندوز هم واحدهای مسکن به صورت ویلایی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان بدون در نظر گرفتن و بررسی سابقه مالکیت صاحب زمین یا مسکن می‌شوند.

وی همچنین به تشکیل پرونده متقاضیان چهار فرزندی با فرزندان زیر ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: متقاضیانی که به دلیل استفاده از امکانات دولتی ، فرم (ج) آنها سبز نیست امکان استفاده مجدد از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن برای آنها فقط برای بار دوم و پس از تولد فرزند سوم و یا بیشتر بعد از ۲۴ آبان ماه پارسال را دارند.

وی درباره احداث واحدهای مسکن برای نهادهای حمایتی استان گفت: با تمامی نهادهای حمایتی استان قرار داد مسکن منعقد شده ، زمین مورد نیاز تامین شده و قرار است برای هر نفر یک قطعه ۲۵۰ متری برای ساخت مسکن واگذار شود.

۴۳۰ واحد مسکونی در چهارچوب طرح جوانی جمعیت در استان اردبیل احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ثبت‌نام یک هزار و ۲۶۵ متقاضی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک هزار و ۲۶۵ نفر در سامانه وزارت راه و شهرسازی نسبت ثبت‌نام و از این تعداد ۶۱۴ نفر با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ارائه مدارک و تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی اقدام کردند.

حیدری اظهار کرد: واگذاری زمین به متقاضیان ثبت‌نام کننده این طرح در اردبیل به دلیل کمبود زمین در نزدیک‌ترین شهر به مرکز استان در شهر نمین برنامه‌ریزی شده که در حال حاضر ۴۹۶ پرونده در این خصوص تشکیل و متقاضیان نسبت به ارائه مدارک و مراجعه حضوری اقدام کردند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های گرمی به تعداد ۱۴ متقاضی ، پارس‌آباد ۴۱ متقاضی ، بیله‌سوار ۱۲ متقاضی ، خلخال ۲۲ متقاضی و مشگین‌شهر به تعداد ۳۰ متقاضی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با مراجعه حضوری به ادارات نسبت به تشکیل پروند اقدام کردند.

وی افزود: اجرای این طرح با هدف افزایش جمعیت و ترغیت جوانان به ازدواج در دستور کار قرار گرفته و بر اساس این طرح اداره کل راه و شهرسازی استان موظف است برای احداث این واحدها زمین مورد نیاز را تامین کند.

وی همچنین درباره ساخت چهار مجتمع فرهنگی و هنری در این استان گفت: مجتمع فرهنگی ، هنری هشتجین ، نمین و عنبران در هفته دولت و مجتمع فرهنگی ، هنری کلور هم در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha