۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85165509
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تقاطع غیرهمسطح با هدف کاهش ترافیک در میدان مدرس همدان احداث می‌شود

همدان-ایرنا- فرماندار همدان گفت: با هدف رفع مشکل ترافیک بلوار شهید رجایی و میدان مدرس این شهر، احداث تقاطع غیر همسطح میدان مدرس در حال بررسی توسط مشاور است.

به گزارش ایرنا، مسلم مخفی روز دوشنبه در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار داشت: طرح جامع ترافیک شهر همدان به‌ عنوان سند بالادستی اجرا می شود و نیز حمل و نقل عمومی "بی آرتی" با احداث سه کریدور اصلی در این طرح پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ۲۳ پل عابر پیاده در شهر همدان وجود دارد که ۱۶ پل مکانیزه و غیر فعال است و با توجه به اعتبار پیش بینی شده و عقد قرارداد، مشکل پل های مکانیزه تا نیمه شهریور حل می شود.

فرماندار همدان گفت: با توجه به مشکلاتی که با نصب پله برقی در پل های مکانیزه مواجه بودیم در ۹ پل عابر پیاده آسانسور جایگزین پله برقی می شود.

۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید اتوبوس تندرو

مخفی ادامه داد: ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه سالجاری شهرداری برای خرید اتوبوس تندرو و ۸۶۰ میلیارد ریال نیز برای زیر ساخت بی آر تی پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهر همدان وجود دارد و ۱۲ دستگاه جدید نیز خریداری کردیم که هشت دستگاه به‌زودی تحویل می شود.

فرماندار همدان گفت: مسیرهای خطوط اتوبوس با تمرکز زدایی از میدان امام خمینی (ره) تغییر می یابد و با اختصاص ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار خرید میدل باس و بکارگیری در این طرح مبدا و مقصد اتوبوس های درون شهری از ابتدای خیابان های اصلی منتهی به میدان امام جابجا می شود.

مخفی افزود: ضمن مسدودسازی مسیرهای ورودی به پیاده راه ها به‌ویژه پیاده راه بوعلی برای عبور ویلچر و تسهیل در تردد توانیابان مسیر مشخص تعیین شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای هوشمند طرح زوج و فرد مناقصه نصب دوربین های پلاک خوان برگزار شده و تا ۲۲ تیر ضمن مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی در اسرع وقت انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha