هرمزگان یکهزار و ۴۸ کلاس درس جدید در دست ساخت دارد

بندرعباس - ایرنا - سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ۲۶۳ طرح مدرسه‌سازی در قالب یک‌هزار و ۴۸ کلاس درس تابستان امسال در سطح استان در دست احداث است.

به گزارش ایرنا، مهدی باوقار زعیمی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این فضاهای آموزشی با زیربنای ۱۴۰ هزار و ۱۶۷ مترمربع در حال اجراست که برای تکمیل این پروژه‌ها به یکهزار و ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: با بهره‎برداری کامل از کلاس‌های درس، تعداد ۲۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز هرمزگانی از مدارس ایمن و استاندارد برخوردار می‌شوند.

سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان ادامه داد: شهرستان‌های بندرعباس با ۲۹۶ کلاس درس، قشم با ۱۳۸ کلاس درس و میناب با ۱۲۹ کلاس درس، بیشترین طرح مدرسه‌سازی را دارا هستند.

باوقار زعیمی یادآورشد: این اقدام بزرگ نوسازی مدارس هرمزگان در خصوص احداث همزمان بیش از هزار کلاس درس در این شرایط آب و هوایی، نشان از همت و اراده جهادی مهندسان توانمند و نیروهای خدوم این اداره‌کل در خدمت به فرزندان این مرزوبوم دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی با ۲ هزار کلاس درس غیراستاندارد در هرمزگان وجود دارد و همچنین این استان به ۳۰۰ فضای آموزشی دیگر با همین تعداد کلاس درس نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha