۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبر: 85167051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم‌های نخستین روز جشنواره سینمایی حوا در شیراز به نمایش درآمد

شیراز - ایرنا - روز نخست جشنواره حوا در شیراز پس از اکران سه فیلم کوتاه در سانس اول به دلیل نقص فنی پیش آمده در سیستم سینما فرهنگ با وقفه روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فارس یکی از ۱۳ استان میزبان جشنواره سینمایی ملی و بین المللی حوا است و قرار بود سینما فرهنگ این شهر در روز نخست شاهد اکران پنج فیلم کوتاه، ۲ سینمایی و ۲ مستند باشد اما نقص فنی پیش آمده در سینما فرهنگ سانس نخست را با تاخیر و تغییراتی مواجه کرد.

براساس برنامه قرار بود در نخستین سانس پنج فیلم کوتاه اسما، پرتاب ناگهانی یک فیل، تی یره، یک حلقه معمولی و ۳۲۳ ما و چند هفته و چند روز به اکران درآید اما به دلیل نقص پیش آمده سه فیلم پرتاب ناگهانی یک فیل، تی یره و لیلا پخش شد.

در ادامه قرار بود سینمایی هوک و سپس سرهنگ ثریا نمایش داده شود اما نقص پیش آمده ادامه اکران های حوای شیراز را در روز نخست با وقفه مواجه کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایرنا خبر از رفع نقص پیش آمده داد و گفت: اکران فیلم ها منطبق با برنامه اعلامی از سر گرفته شد.

سید رسول موسوی نژادیان افزود: نقص پیش آمده از سرور پخش فیلم بود که با تلاش کارشناسان و مسئولان شرکت پخش و سینما فرهنگ بروزرسانی انجام شد و از این جدول پخش جشنواره حوا در شیراز بدون وقفه ادامه می یابد و فیلمی را از دست نمی‌دهیم.

بر اساس برنامه فردا نیز پنج فیلم کوتاه، ۲ سینمایی و ۲ مستند در سه سانس اکران می‌شود.

فیلم‌های نخستین روز از جشنواره سینمایی حوا در شیراز به نمایش درآمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha