۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85167259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معلم بجنوردی رتبه نخست جشنواره ملی "عصر جدید یادگیری" را کسب کرد
عکس تزیینی است

بجنورد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: «فائزه مظلومی» در درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی با کسب امتیاز ۸۳، رتبه نخست جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری را کسب کرد.

ابوالقاسم اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آموزگار دوره ابتدایی مدارس بجنورد از مجموع هشت اثر برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری به عنوان رتبه نخست کشور معرفی شد.

وی افزود: در مرحله نخست ۲۰ هزار و ۵۰۲ اثر در سطح کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۷۷ اثر سهم استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: جشنواره عصر جدید دوره ابتدایی امسال باهدف ترویج گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد و اثربخش در سطح مدارس و کمک به شکل‌گیری شبکه‌های معلمان، ایجاد جریان مستمر آموزشی در طول سال تحصیلی در شبکه‌های معلمان، چرخش تحولی در آموزش ابتدایی با به‌روز کردن رویکردهای آموزشی طراحی و اجرا شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه به میزبانی مصلای تهران به مدت ۶ روز در حال برگزاری است که در این جشنواره معلمان منتخب در دروس مختلف و پایه‌های اول تا ششم نسبت به ارائه تدریس اقدام خواهند کرد.

۱۸۹ هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha