کارگردان «هفت بهار نارنج»: نسل ما با فیلم‌های خانوادگی رشد کرد/ دغدغه کمدی ندارم

تهران- ایرنا- کارگردان فیلم «هفت بهار نارنج» گفت: نسل ما با یک سری فیلم‌هایی بزرگ شد که مختص به زنان و خانواده بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فرشاد گل‌سفیدی در نشست فیلم سینمایی هفت بهار نارنج در اولین روز جشنواره بین‌المللی فیلم حوا و در سالن شماره دو سینما فرهنگ با اجرای میثم کریمی برگزار شد، گفت: محوریت فیلم موضوع خانواده است و داستان یک عشق اساطیری را به تصویر می‌کشد و درباره یک پیرمرد و عشقش است.

وی گفت: کاش هفت بهار نارنج را همه ببینند این فیلم برای همه سن‌هاست و نشان می‌دهد یک آدم تا کجا پای عشقش می‌ایستد. «هفت بهار نارنج» از آن دسته فیلم‌هاست که همه باید ببینند اما فیلم مخاطب خاص خود را دارد. فکر می‌کنم بعد از پخش جهانی، اکران آن آغاز می‌شود.

هیچوقت سراغ ساخت کمدی نمی‌روم

کارگردان فیلم «هفت بهار نارنج» افزود: ما با یک سری فیلم‌ها بزرگ شدیم فیلم‌هایی که مختص به زنان و خانواده بود. از سال ۷۶ این جنس فیلم‌ها بیشتر شد و بعد خانم‌های فیلم‌ساز به این عرصه اضافه شدند. با احترامی که برای فیلم‌های کمدی قائلم اما آن فیلم‌ها برای من دغدغه‌ای ندارند و هیچوقت سراغ ساختشان نمی‌روم.

این کارگردان بیان کرد: ژانر فیلم دومم بسیار متفاوت است و به زودی به سراغش می‌رویم. محوریت آن یک زن است و پیش تولید آن شهریور ماه آغاز می‌شود. امیدوارم با طی کردن مراحل اخذ مجوز بتوانیم آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

به گزراش ایرنا، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد تا ۲۳ تیر ماه سال جاری در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha