۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85083853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۹ تفاهم نامه با خیرین سلامت فارس منعقد شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85083853
۷۹ تفاهم نامه با خیرین سلامت فارس منعقد شد

شیراز- ایرنا- مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: پارسال ۷۹ تفاهم نامه به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان بین این مجمع و خیرین سلامت استان منعقد شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر رامجردی، عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این تعداد تفاهم نامه منعقد شده در مقایسه با سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۷۶ درصدی داشته که بیانگر حضور فعالانه خیرین سلامت فارس در پیشبرد هرچه بهتر اهداف این حوزه است.
وی ادامه داد: ۱۱ مورد از تفاهم نامه های منعقد شده در سال گذشته مربوط به اهدای ملک، ۴۰ مورد مربوط به پروژه های عمرانی، ۱۴ مورد مربوط به اقدامات حمایتی و ۱۴ مورد دیگر نیز مربوط به اهدای تجهیزات است.
نقش رسانه‌ها در تشویق خیرین و پیشبرد اهداف مجمع

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، فعالان حوزه رسانه را یکی از اهرم های موثر در تشویق خیرین دانست و اظهار داشت: خیرین حوزه سلامت فارس پارسال نیز همانند سال های گذشته همکاری مطلوبی با مجمع خیرین سلامت داشتند.
رامجردی افزود: مجمع خیرین تامین سلامت فارس از سال ۱۳۸۱ راه‌اندازی شده که طی این مدت ۲۰ سال از راه‌اندازی آن می گذرد، ۲ هزار و ۹۱۰ تفاهم نامه به ارزش ۵۱ هزار میلیارد تومان به امضا رسیده که از این تعداد ۴۲۶ تفاهم نامه مربوط به اهدای ملک، یک هزار و ۱۹۱ مورد مربوط به اهدای تجهیزات، ۶۱ مورد اهدای خودرو و ۴۹۵ مورد اقدامات حمایتی از دانشجویان و بیماران نیازمند بود.
وی، در خصوص فعالیت صندوق حمایت از دانشجویان نیازمند نیز گفت: تاکنون از طریق این صندوق، به ۷۸۶ دانشجوی نیازمند تسهیلات قرض الحسنه پراخت شده است.
او گفت: همچنین به ۷۰ هزار و ۸۱۸ بیمار نیازمند نیز طی ۲۰ سال گذشته تاکنون کمک مالی شده است.

اسکان همراهان بیمار در ۱۹ اقامتگاه
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: در سال های اخیر ۲۸۶ هزار نفر شب از همراهان بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان در ۱۹ اقامتگاه با ۲۵۷ تخت اسکان داده شدند.
رامجردی افزود: اقامتگاه مرکزی همراه بیمار، مرکز تصویربرداری بیمارستان نمازی، هاس پیس بیمارستان شهید دکتر چمران، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه (س)، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان چمران، بیمارستان رسول اعظم (ص)، مرکز پژوهشی درمانی سرطان زمان ثانی، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی واقع در بلوار احمدبن موسی (ع)، بیمارستان سرطان جنوب و طرح توسعه بیمارستان قلب کوثر از جمله پروژه‌هایی است که توسط خیرین سلامت فارس در دست اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha