۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85167661
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶۰ میلیارد ریال لیوان قاچاق خارجی در یزد

۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85167661
کشف ۶۰ میلیارد ریال لیوان قاچاق خارجی در یزد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۶۰ میلیارد ریال لیوان خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش چهارشنبه پایگاه خبری پلیس یزد سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی یک دستگاه تریلی "جک" را متوقف و در بازرسی انجام شده از آن ۱۰ هزار و ۴۰۰ دست لیوان خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد "تهران" حمل می شد گفت: کارشناسان ارزش این کالای کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.

کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در بار کاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف ۳۹ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی شهیدمدنی خبر داد.

سرهنگ "حسین اسمعیلی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "بنر" مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده ۳۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که در زیر بار"کاه" جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای مرکزی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد.

بازگرداندن سه میلیارد ریال وجه کلاهبرداری شده به حساب شاکی

سرپرست پلیس فتا استان یزد از عودت مبلغ ۳ میلیارد ریال به حساب شاکی خبر داد.

سرهنگ "حسن ابوالحسینی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مرکز فوریت های سایبری و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی با شگرد برنده شدن در قرعه کشی بررسی موضوع در دستور کار مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد؛ کلاهبردار از طریق شبکه‌های اجتماعی با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی رادیو با وی تماس گرفته و پس از اغفال و اخذ رمز حساب کاربری اقدام به فعال سازی اینترنت بانک و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی می کند.

سرهنگ ابوالحسینی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی بلافاصله حساب کلاهبردار مسدود و مبلغ سرقت شده به حساب شاکی عودت داده شد.

سرپرست پلیس فتا استان یزد ادامه داد: شهروندان دقت داشته باشند برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، اطلاعات حساب بانکی به خصوص رمزهای خود را در اختیار افرادی که از طریق مختلف به ویژه تماس های تلفنی و واتساپی با آنها ارتباط برقرار می‌کنند قرار ندهند.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی‌ که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir ویا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha