۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85167875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدآفرینی و مردم داری سرلوحه کار مدیران باشد

دزفول – ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان مردم را سرمایه اجتماعی کشور دانست و گفت: امیدآفرینی و مردم داری باید سرلوحه کار مدیران باشد.

بهگزارش ایرنا، عبدالله افرازه شهاوند روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید اندیمشک در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان افزود: اگرچه پیشرفت‌های بسیار خوبی در سال‌های اخیر در کشور و خوزستان رقم خورده است ولی در برخی بخش‌ها به ویژه عمران و اقتصاد همچنان مشکلاتی وجود دارد.

وی رفع مشکلات خوزستان را نیاز به برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود دانست و داد: رفع مسایل و مشکلات استان نیاز به کار جهادی و شبانه روزی دارد و با کار عادی قابل حل نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر امیدفرینی، تکریم مردم و تبیین دستاوردها و خدمات گفت: تغییر مدیران امری طبیعی است؛ هر آمدنی یک رفتی دارد و این مختص همه مدیران است.

وی با قدردانی از خدمات هفت ساله پیمان جهانگیری به عنوان فرماندار سابق شهرستان اندیمشک افزود: یوسف زمانی فرماندار جدید این شهرستان از مدیران باتجربه است که در همه مسوولیت‌ها موفق عمل کرده است.

افرازه شهاوند بهره گیری از ظرفیت همه اقشار در شهرستان اندیمشک را به فرماندار جدید این شهرستان توصیه کرد و گفت: فرماندار جدید اندیمشک باید تلاش کند تا با تلاش مضاعف و تعامل سازنده و قانونی با همه دستگاه‌ها محور وحدت در شهرستان باشد تا مسیر توسعه این شهرستان با قدرت بیشتری ادامه یابد.

امیدآفرینی و مردم داری سرلوحه کار مدیران باشد

حرکت اندیمشک در مسیر توسعه آغاز شده است

سرپرست فرمانداری اندیمشک نیز در این آیین اقدامات فرماندار سابق این شهرستان برای توسعه اندیمشک را برجسته دانست و گفت: اندیمشک کنونی با اندیمشک پیش از انقلاب اسلامی از نظر توسعه، پیشرفت و آبادانی قابل مقایسه نیست و این خدمات باید به مردم گفته شود.

یوسف زمانی اصل با اشاره به نقش مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: بمباران چهارم آذر اندیمشک که یکی از طولانی ترین بمباران هوایی تاریخ بود یک روز ماندگار برای مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک است.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی افزود: اندیمشک دروازه ورودی کربلا در ایران برای زائران اربعین حسینی است که استقبال پرشور مردم این دیار از زائران اربعین باید امسال گسترده تر انجام شود.

سرپرست فرمانداری اندیمشک وحدت، همدلی و برادری را لازم توسعه این شهرستان دانست و گفت: باید تلاش کرد با کار جهادی و شبانه روزی توسعه این شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

امیدآفرینی و مردم داری سرلوحه کار مدیران باشد

مهمترین ماموریت مسوولان اندیمشک ایجاد اشتغال است

فرماندار سابق شهرستان اندیمشک نیز در این آیین امنیت و پیشرفت کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: خدمت در شهرستان اندیمشک که هشت سال در خط مقدم جنگ بوده و در راه انقلاب اسلامی یک هزار شهید تقدیم کرده، موجب افتخار است.

پیمان جهانگیری، با بیان اینکه اندیمشک دروازه طلایی خوزستان است، افزود: مردم نجیب و ولایتمدار اندیمشک در آیین‌های مذهبی و دینی همواره سرآمد بوده و هستند و این موجب شده تا خدمت به آنها برای هر مسوولی افتخار باشد.

وی اشتغال را مهمترین چالش اندیمشک برشمرد و ادامه داد: طرح‌های اقتصادی بزرگی در این شهرستان در دست احداث است که امسال برخی از آنها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

فرماندار سابق شهرستان اندیمشک تاکید کرد: ایجاد اشتغال مهمترین ماموریت مسوولان اندیمشک است چرا که اگر بیکاری به صورت ریشه ای حل شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز ریشه کن می‌شوند.

امیدآفرینی و مردم داری سرلوحه کار مدیران باشد

به گزارش ایرنا،آیین تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید شهرستان اندیمشک روز چهارشنبه برگزار و ضمن انتصاب یوسف زمانی اصل به عنوان سرپرست فرمانداری اندیمشک از تلاش‌های هفت ساله پیمان جهانگیری فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

یوسف زمانی اصل سابقه فرماندار بهبهان، شهردار شوش و بخشدار مرکزی شوش را در کارنامه دارد.

هفته گذشته نیز سه فرماندار جدید شهرستان‌های باوی، گتوند و هندیجان با حکم استاندار خوزستان منصوب شدند.

اردیبهشت ماه امسال نیز حکم فرمانداران شهرستان‌های دزفول و کرخه نیز توسط وزارت کشور صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha