بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هم اکنون تعداد ورزشکاران سازمان یافته و ثبت شده در سامانه این فدراسیون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا نوروزی روز چهارشنبه در مجمع هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌غربی افزود: این آمار نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و تهران بیشترین ورزشکار ثبت شده را دارد.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته و پرداخت هزینه ورزشکاران مصدوم شده اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی در سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفته شد که ورزشکاران دچار مصدومیت شده دغدغه‌ای نداشته باشند و هزینه‌های آنها در کمترین زمان و براساس تعرفه پرداخت شود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: برای ارتقای دانش اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای پزشک‌یارها، امدادگران و پرستاران ورزشی کرده و به سطح قابل قبولی رسیده‌ایم.

بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم

به گفته وی، با ارتقای توانمندی پزشکان در کشور، دیگر نیازی به اعزام ورزشکاران برای درمان به خارج کشور نداریم و حتی شاهد سفر ورزشکاران برخی کشورهای اطراف به ایران برای درمان هستیم.

نوروزی در خصوص وضعیت آذربایجان‌غربی نیز گفت: هیات استان در گذشته مشکلاتی داشته که امروز شرایط بهبود یافته و شاهد سامان مناسب هیات استانی هستیم.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌غربی با حضور نوروزی رییس فدراسیون و بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و در این نشست از افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان از ۳۴ هزار و ۹۰ ورزشکار در سال ۹۹ به ۹۸ هزار و ۶۷۳ ورزشکار در سال ۱۴۰۱ بیان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha