۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85168163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادعای رژیم صهیونیستی درباره وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا- رسانه‌های عبری‌زبان همزمان با سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، جنجال رسانه‌ای علیه حزب‌الله به راه‌ انداخته و مدعی وقوع یک حادثه امنیتی و شنیده شدن صدای انفجار در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پایگاه خبری عبری زبان «واللا» گزارش داد که نظامیان ارتش «اسرائیل» در پی شنیدن صدای انفجار، به سمت منطقه مرزی با لبنان پیش رفته و متوجه حضور برخی افراد مشکوک شدند که جزئیات بیشتر در این باره بعدا منتشر خواهد شد.

در همین حال، شبکه MTV لبنان مدعی شد که نظامیان صهیونیست به سمت ۳ جوان لبنانی در منطقه برکه ریشه بین ناقوره و صور بمب شلیک کرده که طی آن این افراد زخمی شدند و احتمال می‌رود که آن‌ها از نیروهای حزب الله باشند.

از سوی دیگر، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که لبنانی‌ها در منطقه مرزی المطله با انجام «اقدامی تحریک‌آمیز» ترقه‌بازی کردند و نیروهای ارتش هم با شلیک هوایی آن را پاسخ داده است.

در همین رابطه، شبکه عبری زبان «کان» اعلام کرد که گروهی از نیروهای حزب الله در سالروز جنگ ۳۳ روزه، در منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان و فلسطین اشغالی اقدام به برپایی آتش کردند.

همزمان برخی منابع صهیونیستی با ایجاد فضای جنجالی علیه حزب الله مدعی شدند که تلاش برخی برای تخریب فنس‌های امنیتی را خنثی کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در رابطه با این حادثه امنیتی ادعایی اعلام کرد که برخی افراد با نزدیک شدن به موانع مرزی قصد تخریب آن را داشتند که مورد حمله قرار گرفته و متفرق شدند.

حزب الله لبنان ورسانه‌های مقاومت هنوز هیچ واکنشی درباره این حادثه امنیتی ادعایی نشان نداده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha