۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85169024
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ شکارچی گراز وحشی در منطقه حفاظت شده قروه دستگیر شدند

سنندج-ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: ۲ شکارچی گراز وحشی در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان این شهرستان با هوشیاری محیط بانان شناسایی و دستگیر شدند.

توفیق زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی گشت و کنترل شبانه مامورین یگان حفاطت پاسگاه های محیط بانی شهرستان قروه در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان، افرادی مشکوک را داخل منطقه در حال نور گردانی و جستجوی شکار ، مشاهده می کنند و سپس به سرعت وارد عمل می شوند و اقدام به جستجو و تعقیب متخلفان می کنند.

وی ادامه داد: متخلفان به محض اطلاع از حضور ماموران قصد فرار کرده و بعد از عملیات تعقیب و گریز در ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه ۲ شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر می شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: در بازجویی از آنها مشخص شد که به طور غیر مجاز یک راس گراز شکار کردند و برای از بین بردن آثار جرم قصد معدوم کردن لاشه را داشتند که با هوشیاری محیط بانان لاشه کشف و ضمیمه پرونده شد.

زارعی بیان کرد: پرونده تخلف تنظیم و به همراه قطعاتی از لاشه با هماهنگی مرجع قضایی، تحویل پاسگاه انتظامی حوزه شد و در مسیر قضایی قرار گرفت.

وی یادآور شد: یکی از متخلفین بومی منطقه و دیگری که دارای سابقه تخلف در حوزه شکار و صید است از یکی از استان های همجوار به منطقه حفاظت شده ورود پیدا کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha