اکران فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند در روز پایانی جشنواره "حوا" در قزوین 

قزوین - ایرنا- چهارمین روز برگزاری جشنواره ملی فیلم "حوا" با اکران پنج فیلم داستانی کوتاه و بلند و سه اثر سینمایی مستند در سینما مهتاب قزوین در حال برگزاری است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین دوره جشنواره ملی فیلم حوا از سه شنبه ۲۰ تیرماه همزمان با تهران در ۱۳ استان کشور از جمله قزوین آغاز به کار کرد امروز به پایان می رسد.

بخش اول آخرین روز این جشنواره که عصر امروز جمعه ساعت ۱۷ در سینما مهتاب قزوین آغاز می شود به اکران فیلم های داستانی کوتاه شامل «لیلا" به کارگردانی مجتبی اسپنانی، "محافظ" به کارگردانی حسین دارابی، "مرگ پروانه" به کارگردانی سیدمحمد حسین حسینی، "جان داد" به کارگردانی سهیلا پورمحمدی و "گجو" به کارگردانی سینا محمدیان اختصاص دارد.
در بخش دوم و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ نیز فیلم « مقصد المپیک" به کارگردانی مرسده فلاح‌نژاد و یاسر خمسی، "چلچلای سفری" به کارگردانی حسن جعفری، و در سانس ۲۱ تا ۲۳ فیلم "بانو" به کارگردانی محمد حبیبی منصور » اکران خواهد شد.
مشاور امور هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در خصوص این جشنواره گفت: یکی از اهداف این جشنواره مشارکت جامعه فرهنگی و هنری در امر ترویجی و تبلیغی ارزش‌ها و باورها نسبت به حوزه زنان و خانواده در جامعه است.
مهدی افشار قهرمانی افزود: تقویت ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و عرصه‌های مختلف بانوان و معرفی آنها به جامعه در این جشنواره مورد توجه است.
جشنواره ملی فیلم "حوا" به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری مراکز و سازمان های فرهنگی مختلف و با محوریت فیلم‌های زنانه در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha