مدیران، همپای رییس‌جمهور کار کنند

بندرعباس - ایرنا- امام جمعه موقت بندرعباس با تاکید بر اینکه همه مدیران باید همپای رییس جمهور کار کنند، گفت: تذکر به افراد و برخی از مدیرانی که با عملکرد ضعیف خود چوب لای چرخ دولت می‌گذارند، تضعیف دولت انقلابی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عطاالله میرزاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهارکرد: باید خداقوت جانانه‌ای به رییس جمهور پرکار و مردمی گفت چرا که با یک تواضع مثال زدنی، همت و پشتکار پیگیر امورات کشور است.

وی ادامه داد: تذکراتی که گاهی در خطابه‌ها و منبرها به دولت داده می‌شود این گونه برداشت نشود که مخالفتی با دولت انقلابی و ناامید کردن مردم وجود دارد بلکه برخی تذکرات از سر دلسوزی و برطرف شدن مشکلات مردم است.

امام جمعه موقت بندرعباس در این باره گفت: به عنوان مثال سازمان تعزیرات گران‌فروش‌ها را جریمه می‌کند و این پول گران‌فروشی را به حساب خزانه واریز می‌کند حرف بنده این است، این پول از طریق یک سازو کاری به مردمی که حق‌شان ضایع شده، برگشت داده شود.

حجت‌الاسلام میرزاده در ادامه با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان بومی این استان در صنایع و بنگاه‌های صنعتی ادامه داد: رییس جمهور در سفر نخست خود به هرمزگان تاکید کرد از ظرفیت‌های بومی و ماندگار این استان باید استفاده شود، ما مناطق آزاد و صنایع بزرگی داریم که مدیران دولتی باید روشنگری کرده و به مردم گزارش‌های دقیق و صادقانه بدهند که چند درصد افراد بکارگرفته شده بومی و ماندگار هستند.

صدای قاریان برجسته در هیات‌ها طنین انداز شود

وی در بخش پایانی سخنان خود به در پیش بودن ایام محرم اشاره و تاکید کرد: در مراسم‌های عزاداری منبری‌ها و مبلغان دینی از بیان معارف قرآنی در هیات‌ها غافل نباشند.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: قرآن و معارف قرآنی نباید در این مجالس مهجور باشد، بلکه به موازات عزاداری و سینه‌زنی‌ها صدای قاریان برجسته در هیات‌ها نیز طنین‌انداز شود.

توجه جدی دولت به معیشت بازنشستگان

حجت‌الاسلام میرزاده همچنین به روز تکریم خانواده و بازنشستگان اشاره و خواستار توجه بیش از پیش و جدی دولت انقلابی با توجه به شرایط اقتصادی کشور به این قشر از جامعه شد.

وی اضافه کرد: هنوز برخی از افراد غرض ورزانه و به قصد ایجاد ناهنجاری و هتاکی به ارزش‌های دینی وارد شهر و بازارها می‌شوند، هرچند تعدادشان کم است اما همین تعداد اندک هم زیبنده نیست و نباید باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha