مدیران در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حاشیه امن ندارند

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری رامیان با اشاره به شعار مردمی و انقلابی دولت و ضرورت عمل به این شعار از سوی مدیران از صدر تا ذیل، گفت: هیچ مدیری در دولت سیزدهم حاشیه امن ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری رامیان اظهارکرد: مدیران در دولت سیزدهم براساس سه شاخص شامل «محور ۱۶ گانه نهاد ریاست جمهوری و ۲ محور ۱۴ و هفتگانه استانداری و امتیازهای پیش‌بینی شده» ارزیابی می‌شوند.

وی اضافه کرد: براساس این شاخص‌ها و زیرمجموعه‌های آن که هر یک امتیاز خاصی دارد، مدیران و فرمانداران ارتقا یافته یا برکنار می‌شوند و برکناری «احمد محل مانی» فرماندار رامیان هم براساس ارزیابی‌های صورت گرفته و مطابق سه شاخص تعیین شده و تایید وزارت کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری رامیان، حوزه آرد و نان را از مسائل مهم و مورد پیگیری فرمانداران در استان گلستان دانست و گفت: در این حوزه برخی‌ها به دنبال مضیقه کردن نان مردم بودند که با آنان برخورد شد.

مهاجر افزود: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم مدیران باید با کار و تلاش جهادی و باز کردن گره مشکلات، ذائقه مردم را شیرین کنند.

وی با اشاره به برخی ظرفیت‌های رامیان در بخش‌های گوناگون از جمله گردشگری، بیان کرد: سایت پروازی این شهرستان با قابلیت استفاده در چهار فصل از سال، نقش مهمی در ایجاد درآمد و اشتغال خواهد داشت که باید فعال شود.

سرپرست فرمانداری رامیان ادامه داد: در این بخش پیگیری‌ها برای کسب مجوز از اداره هوافضای ارتش جمهوری اسلامی در حال انجام است.

به گفته وی، آیین معنوی و عزاداری زنجیرزنی و کمر به کمر مردم رامیان در محرم هم یک فرصت خوب گردشگری مذهبی است.

به هیچ فرد یا گروهی اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین بر لزوم تدوین نظام مسائل این شهرستان از سوی ادارات و نهادها تاکید کرد و گفت: نظام مسائل رامیان باید با کمک نخبگان و تشکیل هیات اندیشه‌ورز تدوین و برای جذب اعتبارات استانی و ملی پیگیری شود.

مهاجر به وحدت و همدلی اقوام و مذاهب در استان گلستان هم اشاره کرد و افزود: در این استان به سبب بصیرت و آگاهی نخبگان، علما و روحانیون و مسوولان و مردم مشکل امنیتی نداریم و به هیچ فرد یا گروهی هم اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهیم.

وی اضافه کرد: در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی مدیران باید بدور از حاشیه و تنها با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

امام جمعه رامیان هم در این جلسه با تبریک روز مباهله، جهاد تبیین را مهمترین ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید در بخش‌های گوناگون از جمله «عقیدتی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی» مدنظر مدیران قرار داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ابراهیمی‌فرد افزود: در دولت مردمی آیت‌الله رییسی اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های گوناگون از جمله مبارزه با ویروس کرونا، توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و جهان انجام شده که باید برای گروه‌های مختلف مردم تبیین شود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: هدف از این بیانیه، تمدن‌سازی است که مقدمه ظهور بوده و لازمه آن هم توجه به فعالیت‌های فرهنگی است.

به گزارش ایرنا، در این نشست تمامی مدیران ادارات و نهادهای رامیان به معرفی خود و بیان یکی از اقدامات برجسته در دولت سیزدهم و نیز یک چالش حوزه فعالیت کاری پرداختند.

زنگانه استاندار گلستان روز گذشته «احمد محل‌مانی» فرماندار رامیان را به دلیل نداشتن توانمندی در حل مشکلات این شهرستان برکنار و سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان را با حفظ سمت و مسوولیت تا تعیین فرماندار جدید به عنوان سرپرست فرمانداری رامیان منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha