یک خانواده درگزی قاتل پدر خود را بخشیدند

مشهد- ایرنا- معاون امنیتی - اجتماعی فرماندار درگز گفت: یک خانواده درگزی با تلاش‌ کارگروه صلح و سازش زندان درگز و وساطت بزرگان شهرستان از اجرای حکم قصاص قاتل پدر خود منصرف شدند و قاتل را بخشیدند.

صولت دولتیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود پنج سال پیش در یک نزاع خانوادگی بر سر مسائل مالی، قاتل که فردی حدود ۶۵ ساله بود به علت عدم کنترل خشم با اسلحه مرتکب این قتل شد و بلافاصله از صحنه درگیری فرار کرد.

وی ادامه داد: قاتل بعد از ۲ سال در یکی از روستاهای قوچان دستگیر شد و در نهایت حکم قصاص متهم از سوی دادگاه کیفری خراسان رضوی صادر و در دیوان‌عالی کشور تایید و به اجرای احکام شهرستان درگز ارجاع شد.

معاون فرماندار درگز گفت: با ورود پیگیرانه واحد مددکاری و کارگروه صلح و سازش زندان درگز و عنایت ویژه رییس دادگستری و دادستان و همچنین تلاش مجدانه امام جمعه شهرستان طی روزهای گذشته، سرانجام اولیای دم با حضور در محل زندان درگز و پس از مواجهه با فرد قاتل با تقدیم رضایت ثبتی، از حق خود گذشت نموده و از قصاص قاتل انصراف دادند.

شهرستان مرزی و کوهستانی و ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو، ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha