۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85170171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ گروه در حال آسفالت مسیرهای منتهی به مرز مهران هستند

ایلام - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه ۱۲ گروه در حال آسفالت مسیرهای منتهی به مرز مهران هستند، گفت: بخش مهمی از پروژه‌های راهداری تا اربعین تکمیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی روان روز شنبه در جلسه ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: اداره کل راهداری در بخش‌های مختلف نظیر آسفالت، حذف نقاط حادثه‌خیز، احداث پل، ساماندهی پایانه برکت و نصب سایبان در مسیرهای پایانه مرزی مهران در حال آمادگی برای اربعین است.

وی یادآور شد: این ۱۲ گروه در مسیرهای زرنه - سومار ؛ راههای درون شهری و برون شهری شهرستان ایوان ؛ آسفالت پادگان فرجیان زاده _ بهمن آباد ؛ داخل روستای هفت چشمه ؛ سه راهی جندالل ه _ صالح آباد ؛ محور گلان به سمت مهران ؛ خروجی مهران به سمت دهلران ؛ دهلران _ اندیمشک ؛ محور آبدانان - مورموری ؛ گردنه کبیرکوه ؛ دره شهر - پل دختر ؛ کارزان - لومار و ... بوده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه امسال ۱۱۸ کیلومتر آسفالت در مسیرهای مختلف انجام شده است؛ تاکید کرد: عملیات‌ آسفالت و حذف نقاط حادثه‌خیز در چهار مسیر منتهی به مرز مهران در حال انجام است.

معاون راهداری ایلام تصریح کرد: ۲۷ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران تاکنون آسفالت و برنامه‌ریزی راهداری استان به طوری انجام گرفته است که بخش مهمی از راه های منتهی به مرز مهران روکش آسفالت شوند.

روان عنوان کرد: عملیات خط‌کشی و نصب علائم هشدار دهنده در مسیرهای منتهی به مرز انجام شده، ضمن اینکه عملیات احداث پل صلواتی در حال انجام است که تا قبل از اربعین تکمیل و مورد استفاده زوار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نصب آبسردکن در مسیرهای پایانه مرزی انجام شده است و به زودی نصب ۷۰ جت‌فن و هفت کیلومتر مه‌پاش در مسیرهای مرز و خود پایانه تکمیل می‌شود.

معاون راهداری ایلام با اشاره به اینکه نصب ۱۱ هزار متر سایبان در پایانه مرزی مهران در حال انجام است و به محض اتمام نصب سایبان‌ها، جت‌فن‌ها نیز مستقر می‌شود، گفت: پروژه‌های مهمی نظیر آسفالت، سکوبندی، سایبان و نصب آبسردکن در پایانه برکت نیز در حال انجام است.

مرز مهران در طول ایام اربعین حسینی شاهد تردد ۶۰ درصد زوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha