۱۰ هزار کتاب در بین مراکز پرورش فکری کودکان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: ۱۰ هزار کتاب در قالب طرح «در مسیر دانایی بر بال کتاب» میان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این طرح سه میلیون کتاب در قالب ۹۱ عنوان در بین کل استان‌های کشور توزیع خواهد شد، اظهار کرد: توزیع این کتاب‌ها به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این طرح، فرآیند تأمین کتاب به عنوان اصلی‌ترین موجودی مراکز فرهنگی هنری کانون از طریق چاپ کتاب‌های کانونی و خرید کتاب‌های مناسب از دیگر ناشران حوزه کودک و نوجوان آغاز شده است و در مرحله اول آن ۸۴۵ هزار جلد کتاب در بین مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های مناطق محروم سراسر کشور توزیع می‌شود.

عیسی خانی با بیان اینکه توزیع این کتاب‌ها با اولویت کتابخانه‌های مناطق محروم تا هفته کتاب و کتابخوانی ادامه دارد، گفت: برخی از این کتاب‌ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان‌ها اقدام کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح مطالعه بین اعضای کانون پرورش فکری در استان‌ها، حمایت از ناشران همکار با کانون و غنی‌تر کردن منابع کتابخانه‌ای مراکز کانون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha