۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85170459
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پلیس هرمزگان ۸۶۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد

۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85170459
پلیس هرمزگان ۸۶۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی این استان با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر مسیرها، قاچاقچیان را در انتقال ۸۶۲ کیلوگرم مواد مخدر ناکام کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرماندهی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در این خصوص افزود: ماموران انتظامی این استان با اجرای طرح‌های پاک سازی نقاط آلوده و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت افزایش امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر مسیرها در یک هفته این میزان کشفیات داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ماموران ضمن شناسایی و توقیف هشت دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، در مجموع ۸۶۲ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: شناسایی و جمع‌آوری ۳۲۱ معتاد متجاهر هم انجام شد و در این طرح با تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی، ۲۳ قاچاقچی مواد مخدر و ۲۴ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و گفت: پلیس با به‌کارگیری تمامی توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

وی افزود: لازم است شهروندان هم با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha