۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85171161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه روند افزایش نسبی دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای هوا در استان تا روز سه‌شنبه خنک‌تر می‌شود اما پس از آن تا پایان هفته روند افزایش نسبی به خود می‌گیرد.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته آسمان استان صاف در برخی ساعات رشد ابر را خواهیم داشت و در بعدازظهرها به ویژه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سرعت وزش باد شدت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شرایط برای ورود ذرات گرد و غبار در استان برای هفته جاری مستعد است و از سوی دیگر با وزش باد خیزش گرد و خاک محلی در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه و کمینه دما در شهرکرد به ۳۷ و ۱۴ درجه رسید و بلداجی با ۱۱ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و مالخلیفه با ۳۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شد.

نوروزی با بیان اینکه در تابستان امسال میانگین دما در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیم درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: روند افزایش دما در استان متناسب با گرمایش جهانی است و پیش‌بینی می‌شود این روند افزایش دما در ادامه به ویژه در شهریور ماه به یک درجه سانتی‌گراد برسد.

به گزارش ایرنا، شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری در تابستان سالجاری جزو خنک‌ترین مراکز استانهای کشور بوده است و این شرایط آب و هوایی سبب شده تا این استان در تابستان میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha