۳۰۰ شبکه فارسی زبان معاند در حال سیاه نمایی ایران هستند

دزفول – ایرنا – رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ۳۰۰ شبکه تلویزیونی فارسی زبان و ۲ هزار سایت و شبکه خبری خارجی روزانه مشغول سیاه نمایی چهره ایران اسلامی و بزرگنمایی حوادث کوچک کشور هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الیاس داودی روز یکشنبه در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نزاجا (استان‌های خوزستان و لرستان) در سالن همایش‌های تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، افزود: دشمن با بزرگنمایی مشکلات به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم است ولی بداند مردمی که به عاشورا و مهدویت اعتقاد دارند، هرگز ناامید نمی‌شوند.

وی ایستادگی ایران در مقابل مستکبران را دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: هراقدام خوب اگر در خدمت منافع آمریکا نباشد توسط بوق‌های تبلیغاتی بد جلوه داده می‌شود و هر کار بد اگر در راستای منافع آمریکا باشد خوب معرفی می‌شود که هوشیاری در برابر این هجمه‌های رسانه ای ضروری است.

رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به هجمه اخیر دشمن به حجاب تاکید کرد: حجاب مصونت و تکلیف الهی و ارزش است و هجمه دشمنان علیه حجاب به دلیل هراس آنها از حجاب و پوشش زن ایرانی است.

امروز ‌ثواب بانوی محجبه در جامعه از رزمنده خط مقدم بیشتر است

حجت الاسلام داودی با بیان اینکه پوشش و حجاب زنان ایران مربوط به اسلام نیست بلکه بانوان ایران زمین از هفت هزار سال قبل عفیف و باحیا بوده‌اند، تصریح کرد: امروز حجاب مانعی مهم در مقابل اهداف شوم دشمنان است به همین دلیل استکبار جهانی با هجمه به حجاب به دنبال خشک کردن ریشه‌های اسلام است.

وی افزود: امروز ثواب بانویی که با حجاب کامل اسلامی در جامعه حاضر می‌شود به طور قطع از رزمنده‌ای که در خط مقدم با جان خود در حال جهاد است، بیشتر است.

رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا حجاب را تکلیف الهی، سنتی دیرینه و قانون کشور دانست و بیان کرد: حجاب بانوان ایران اسلامی در تضاد با منافع آمریکا است به همین دلیل بر هجمه به حجاب بانوان ما متمرکز شده است.

انس با قرآن موجب نورانیت دل می‌شود

حجت الاسلام داودی انس با قرآن را موجب نورانیت دل و آرامش انسان دانست و گفت: جوانان قدر جوانی خود را بدانند و از فرصت جوانی برای مانوس شدن با قرآن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انس با قرآن شفای قلب و موجب رحمت الهی است، افزود: خانواده مانوس با قرآن خانواده بیمه شده در برابر آسیب‌ها است.

رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا بیان کرد: یکی از حقوق فرزندان بر والدین خود یادگیری قرآن است و باید خانواده‌ها بستر فراگیری معارف قرآن را برای فرزندان خود فراهم کنند.

وی با بیان اینکه استمرار انس با قرآن و مسجد موجب عاقبت به خیری می‌شود، ادامه داد: اقامه نماز اول وقت و قرائت قرآن درس عاشورا به تاریخ و شناخت معارف قرآنی مقدمه عمل به آیات این کلام الهی است.

۳۰۰ شبکه فارسی زبان معاند در حال سیاه نمایی ایران هستند

نور قرآن دنیا را فرا می‌گیرد

رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به اهانت اخیر به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: دلیل اهانت به قرآن، هراس دشمن از قرآن و معارف آن است چرا که با همه هجمه‌ها علیه این کتاب الهی، همچنان قرآن پرفروش ترین کتاب دنیا است.

وی با بیان اینکه اهانت آشکار به قرآن کریم و اعتقادات مسلمانان جهان نشان می‌دهد که از گسترش معارف قرآن در دنیا احساس خطر کرده است و فکر می‌کند با آتش زدن قرآن می‌تواند جلوی توجه مردم جهان به این کتاب الهی را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین داودی تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم نه تنها موجب جلوگیری از نشر معارف قرآن نمی‌شود بلکه برخلاف اراده مستکبران، موجب گسترده تر شدن نور قرآن در جهان می‌شود و این وعده الهی است که خداوند آن را تضمین کرده است.

به گزارش ایرنا، مسابقات قرآنی مرحله استانی (خوزستان و لرستان) بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نزاجا (مرحله استان‌های خوزستان و لرستان) با شرکت ۲۳۵ نفر در پنج رشته حفظ، تفسیر، مفاهیم، روخوانی و اذان برگزار شد.

در این آیین نفرات برتر این رشته‌های معرفی شد و سه نفر برگزیده هر رشته به مسابقات کشوری نزاجا راه یافت.

یک افراطی سوئدی حدود سه هفته قبل پیش تحت حمایت مقام‌ها و پلیس این کشور در مقابل چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان، قرآن کریم را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد سوزاند.

این اقدام شنیع با موج محکومیت گسترده‌ای روبرو شده است؛ فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد که این سازمان هتک حرمت قرآن کریم را محکوم می‌کند. اتحادیه اروپا نیز با صدور بیانیه‌ای اهانت به مقدسات دینی را قاطعانه رد و تصریح کرد که سوزاندن قرآن کریم به هیچ وجه انعکاس‌دهنده نظرات اعضای این اتحادیه نیست.

همزمان سفرای کشورهای اسلامی در ژنو خواستار برگزاری جلسه فوری در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد شدند. دیپلمات‌های ارشد کشورهای اسلامی در نامه‌ به رئیس شورای حقوق بشر بر لزوم بررسی ابعاد مختلف اقدامات ضد دینی که منجر به گسترش نفرت، تبعیض و خشونت می‌شود تاکید و تصریح کردند که با تکرار اقدامات توهین آمیز به قرآن کریم، شورای حقوق بشر باید با تشکیل جلسه‌ای ویژه، این موضوع را بررسی کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر طی سخنانی، نفرت پراکنی علیه مقدسات اسلامی در سوئد را محکوم و تصریح کرد: نباید جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان و اسلام هراسی به بهانه حمایت از آزادی بیان به امری مرسوم در برخی کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha