۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85171227
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

مردم را با شیوه‌های صحیح به مشارکت آگاهانه در انتخابات ترغیب کنید

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تاکید بر اینکه جامعه نیازمندآرامش و دوری از التهاب است، تاکید کرد: مردم را با شیوه‌های درست نسبت به حضور آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی ترغیب کنید و نامزدهای انتخاباتی مراقب باشند برای کسب رای از تقوا نگذرند و در این مسیر نه تنها مردم را ناراحت نکنند بلکه موجبات امید واقعی در آنان را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه در همایش طلایه‌داران جهاد تبیین با حضور علما، روحانیون، طلاب، روسای هیات‌های مذهبی و مداحان استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با تاکید بر اهتمام به امیدآفرینی در جامعه اضافه کرد: باید روحیه امید در جامعه دمیده شود و مهمترین کار در این بخش تقویت ایمان به خداست چرا که کاهش ایمان و تضعیف آن، موجب بروز مشکلات در جامعه می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال ،آن را بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه ارکان نظام هستند و باید تحت ولایت مقام معظم رهبری درست عمل نمایند.

عباسی با بیان اینکه همه ما باید مردم را به انتخابات تشویق کنیم خاطر نشان کرد: اگر نامزد جدیدی وارد انتخابات مجلس می‌شود باید ویژگی‌هایش بطور کامل بیان شود و اگر نماینده‌ای از قبل فعالیت داشته عملکردش گفته شود؛ اصل بر این است تا مردم را به انتخابات تشویق کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم علما و روحانیون در روشنگری اظهار کرد: روشنگری و تبیین مباحث مربوط به آینده کشور و نقش مجلس، تاثیر آن در جامعه و مباحث فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و جهانی باید برای مردم تبیین شود.

عباسی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار مقام معظم رهبری در هفته گذشته با طلاب اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار مساله تبلیغ را به عنوان اولویت بیان کردند و آن را توام با مسائل تبیین در کنار هم قرار داده‌اند و بسیار به این مهم تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار به موضوع گفتمان دشمن‌شناسی تاکید کردند، ادامه داد: ایشان فرمودند دشمن با شمشیر تیز خون آلود خود به شیوه نرم افزاری و سخت افزاری حملات را آغاز کرده و توانسته از طریق ابزارهای متصل به روانشناختی و روانشناسی، با تیتر روزنامه‌ها، و ساخت فیلم‌ها خبرهای اشتباه را طوری القاء کند که انسان تردیدی نداشته باشد .

عباسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر شیوه‌های تبلیغ در این شرایط و موضوع جهاد تبیین بر ضرورت توجه به این مباحث تاکید کرد و افزود: گفتمان انقلاب اسلامی، نظرات امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و گفتمان انقلابی را باید در جامعه تبیین شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه سخنانش اظهار کرد: گرچه ناملایمات و سختی هایی وجود دارد اما بهترین شیوه، وحدت، همدلی و هماهنگی است و اگر مسائلی در استان وجود دارد با جان و دل در خدمتیم تا تهدیدها را تبدیل به فرصت نماییم.

وی با اشاره به ۴۴ سال ایستادگی، مقاومت و گذر از پیج‌های تاریخی خاطر نشان کرد: امروز مقتدرانه می توانیم در دنیا محاسبات دشمن را به هم بریزیم و به عنوان یک کشور موثر در منطقه و جهان نقش آفرینی کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان این مجلس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha