خاکریزهای فرهنگی ایران به دست دشمن فتح نخواهد شد

ساری- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : در سایه گفتمان انقلاب اسلامی زنان ایران اجازه نخواهند داد خاکریزهای فرهنگی کشور به دست دشمن فتح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سارا فلاحی روز یکشنبه در تجمع مدافعان حریم خانواده در بابل بیان داشت: دشمن درصدد است با فتح خاکریزهای فرهنگی، کشور ما را غارت کند اما زنان شجاع ایران این اجازه را به دشمن نخواهند داد.

وی گفت : زیبایی زنان کشور ما امروز به واسطه علم، سیاست و شجاعت آنها می‌باشد که در عرصه‌های مختلف جلوه‌گری می‌کند.

خاکریزهای فرهنگی ایران به دست دشمن فتح نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ انقلابی را نمی‌توان با فشارهای خارجی از پای درآورد بلکه باید مواظب بود از داخل ضربه‌های سنگین فرهنگی انقلاب را از پای در نیاورد.

فلاحی ادامه داد: امروز متولیان فرهنگی که امور فرهنگی کشور را در دست می گیرند باید اهل این کار باشند و نقاط ضعف های موجود را برطرف کنند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بخش تولید محتوای فرهنگی در کشور عقب ماندگی وجود دارد که به هر شکل ممکن باید این امر جبران شود.

زنان پرچمدار پیشرفت ایران هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز زنان ایران به درجه‌ای از توانمندی رسیدند که می‌توانند پرچمدار توسعه و پیشرفت در کشور باشند.

خاکریزهای فرهنگی ایران به دست دشمن فتح نخواهد شد

این مقام مسوول گفت : زنان و دختران ما با حفظ حجاب که یک قانون در کشور ما محسوب می‌شود با حفظ هویت دینی و مذهبی به پیشرفت کشور فکر می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha