ناکامی قهرمان کشتی جهان در پیکارهای مجارستان

تهران- ایرنا- روز دوم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی با شکست دارنده مدال طلای جهان پیگیری شد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، از ظهر امروز با برگزاری مسابقات هفت وزن دوم در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است. در پایان مسابقات مقدماتی دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

محمد ناقوسی در وزن ۷۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۲ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ روبرت فریتش از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۶ مقابل لونت لوای از مجارستان پیروز شد و به فینال راه یافت. او در دیدار پایانی به مصاف یولوی غنی زاده از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کمال بی از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل اولدریش وارگا از چک با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ساچینو داویتا از گرجستان به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. ناقوسی در این دیدار با زولتان لوای از مجارستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه با نتیجه ۵ بر ۳ مارکوس رانگینگر از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جوزف راو از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیر قاسمی منجزی و علی اکبر یوسفی نماینده ایران بودند که تا مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این مرحله منجزی با غلبه بر یوسفی به فینال رقابت‌ها رسید. رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق امشب برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha