جلوگیری از ۲۵ هزار میلیارد تومان خسارت در تامین اجتماعی

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت سیزدهم موفق شد که از خسارات هزینه سالانه سود تسهیلات در این سازمان که به ۲۵ هزار میلیارد تومان می‌رسید، جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «میرهاشم موسوی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی کیش و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت در سازمان تامین اجتماعی، پایدار سازی منابع برای ارائه خدمات شایسته است، افزود: با ورود رییس جمهور به موضوع، ۲۵۰ هزار میلیارد تومان تأدیه بدهی تأمین اجتماعی در دولت سیزدهم انجام شد.

وی ادامه داد: از این مقدار ۱۸۰ هزار میلیارد تومان مربوط به سال گذشته و ۷۰ هزار میلیارد تومان نیز مختص سال جاری است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بدهی ۱۰۶ هزار میلیاردی بانک رفاه و کارگران خبرداد و بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بدهکار نیستیم.

وی ادامه داد:‌ افزایش کم سابقه سرمایه ۴۶ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی یکی از دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم است که نقش بسزایی در توسعه خدمات رسانی به مردم خواهد داشت.

«موسوی» یکی از دلایل حضور در مناطق و شهرستان‌ها را ارزیابی میدانی از نحوه ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: کیش یک منطقه استراتژیکی است که باید آیینه‌ای از خدمات ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی باشد.

وی به جلسه مشترک خود با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا در صورت اختصاص زمین با قیمت مصوب دولتی، مراحل احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کیش را آغاز کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد:‌ در صورت تملک مکانی مناسب نیز آمادگی داریم تا سریعا مستقر شده و خدمات لازم را در جزیره کیش ارائه دهیم.

وی به رایزنی‌های انجام شده با بیمه‌های سلامت و نیروهای مسلح در رابطه با اجرای طرح مشترک جهت کاهش هزینه‌های درمانی در کیش اشاره کرد و افزود:‌ این طرح در هیات وزیران مطرح و به گونه‌ای خواهد بود که بیمارستان این جزیره دچار زیان نباشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha