ساعی: با پولادگر مشکلی ندارم/ امیدوارم امضای تفاهم‌نامه مالی تکواندو به برج ۱۱ موکول نشود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به سرد بودن روابطش با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلی نداریم و کارمان را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو امروز (دوشنبه) در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در خصوص به بی‌حاشیه بودن مجمع امروز به خبرنگاران گفت: چرا به دنبال تنش هستید. خدا را شکر مجمع خوبی بود و فکر می‌کنم نخستین مجمعی بود که با آرامش برگزار شد. از همه اعضای مجمع، عزیزان وزارت ورزش و دوستانی که در مجمع حضور داشتند تشکر می‌کنم.

وی در واکنش به سرد بودن روابط او و سیدمحمد پولاگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: مشکلی نداریم. ما کارمان را انجام می‌دهیم. وظیفه‌ما این است که خدمت‌گزار خوبی برای تکواندو باشیم.

ساعی در واکنش به عجیب بودن اعداد و ارقام بدهی گزارشات مالی فدراسیون عنوان کرد: در بدو ورودم به فدراسیون، با بدهی‌ زیادی مواجه بودم و بلافاصله باید از ۴ رویداد میزبانی می‌کردیم که هزینه‌های زیادی به دنبال داشت. وزارت ورزش هم تفاهم‌نامه بودجه‌ای را خیلی دیر داد. البته رقمی از بودجه را پرداخت کرده بودند ولی نمی‌دانستیم که رقم کلی بودجه تکواندو چقدر است. ۵۰ درصد از بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۱ گرفتیم و ۵۰ درصد دیگر را سال بعد گرفتیم. ۱۹ رویداد داشتیم که هم هزینه زیادی داشت و هم باید ورزشکاران زیادی را اعزام می‌کردیم. به همین دلیل بدهکار شدیم و خدا را شکر بدهی‌ها را پرداخت کردیم، البته نمی‌گویم رقم بدهی‌هایمان صفر است، چون هیچ فدراسیونی نمی‌تواند رقم بدهی‌هایش را صفر کند. اما بدهی‌هایمان درحال حاضر نرمال است و درحال پرداخت هستیم.

وی افزود: امیدواریم مانند سال ۱۴۰۱، تفاهم‌نامه مالی‌مان به برج ۱۱ موکول نشود. چون اکثر رویدادهای ما در ۶ ماهه اول سال شمسی است و باید منابع مالی مورد نیازش را تامین کنیم. البته تمام اعزام‌ها انجام می‌شود. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به موقع کمک‌های مالی را به دست ما برسانند. زمان رساندن پول بسیار مهم است و اگر از وقت‌آن بگذرد، نمی‌تواند کمک‌کننده باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به گزارش خزانه‌دار مبنی بر اجاره دادن سالن بدنسازی تکواندو به پسر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: در دوره گذشته این اتفاق رخ داده. در حال حاضر سالن بدنسازی در اختیار فدراسیون و تیم‌های ملی است و به جای دیگری اجاره داده نشده است. اما در گذشته قراردادی بسته شده بود و بخشی از پرداخت‌های آن انجام نشده و در صورت‌های مالی فدراسیون قرار دارد و در تلاش هستیم که آن را وصول کنیم. فکر کنم طلب فدراسیون تکواندو از بابت قرارداد اجاره سالن بدنسازی به والیبال، حدود ۹۰۰ میلیون تومان بوده که بخشی از آن را دریافت کردیم و بخش دیگری را با تعامل حل می‌کنیم.

ساعی: با پولادگر مشکلی ندارم/ امیدوارم امضای تفاهم‌نامه مالی تکواندو به برج ۱۱ موکول نشود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha