پلیس کوتاهی دستگاه‌ها را در اجرای وظایف خود تحمل نمی‌کند

کرمانشاه - ایرنا - رئیس پلیس کرمانشاه با اشاره به استقبال رئیس کل دادگستری استان از مطالبه‌گری پلیس از دستگاه های اجرایی گفت: پلیس از به عنوان ضابط قانون و قضائی به موضوع ورود پیدا کرده و تذکرات لازم را به دستگاه متبوع خواهد داد.

به گزارش ایرنا، سردار «مهدی حاجیان» روز دوشنبه در جلسه شورای تامین شهرستان پاوه که در سالن جلسات ستاد انتظامی پاوه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همیشه به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه و ایجاد اختلاف و چند دستگی بین اقوام و مذاهب ایرانی بوده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین سود از تفرقه و اختلاف در کشور به دشمنان رسیده است، گفت: لازم است با انسجام و همبستگی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است حربه تفرقه افکنی دشمنان را خنثی و اجازه ندهیم به هدف خود دست یابند.

سردار حاجیان تصریح کرد: البته با حضور افراد بزرگی مانند ماموستا قادری در اورامانات، تیر دشمنان تاکنون برای ایجاد تفرقه افکنی به سنگ خورده است و ان شالله از این پس هم با هوشیاری عالمان منطقه و خود مردم، دشمنان سرافکنده میدان را ترک خواهند کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه در عین حال یکی دیگر از تلاش های دشمنان را ایجاد ناامنی در جامعه عنوان کرد و افزود: هرچند هم اکنون شاهد امنیتی پایدار در پهنه جمهوری اسلامی و استان کرمانشاه هستیم اما نباید به وضع موضوع اکتفا کرده و تصور کنیم خطری برای آینده ما را تهدید نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ امنیت پایدار کنونی باید همیشه به روز باشیم، گفت: لازم است با شناسایی تاکتیک های دشمنان و مخلان نظم و امنیت عمومی، اجازه هر اقدامی را از آن ها گرفته و حافظ خوبی برای امنیت و نظم جامعه خود باشیم.

سردار حاجیان تصریح کرد: امنیت محصولی جمعی است و علاوه بر پلیس دستگاه های بسیاری در تولید و حفظ آن سهم دارند و باید به وظیفه خود در این خصوص و همچنین دیگر وظایفی که قانون بر عهده آن ها گذاشته، عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش پلیس را ضابط قانون معرفی کرد و گفت: در همه جای دنیا پلیس به عنوان ضابط قانون نقش مطالبه گر دارد و بر اجرای وظایف دستگاه ها نظارت می کند، موضوعی که در کرمانشاه نیز از این پس دنبال می شود.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: این موضوع نه تنها در مرکز استان بلکه در همه شهرستان های کرمانشاه نیز دنبال شده و همکاران ما حتما به نقش ضابط قانون بودن خود عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به مطالبه همیشگی مردم از پلیس و دیگر نهادهای حاکمیتی و امنیتی برای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه گفت: برای تحقق این مهم و اجابت خواسته به حق شهروندان چاره ای نداریم جز اینکه همیشه به روز باشیم تا بتوانیم تاکتیک های مخلان نظم و امنیت را شناسایی و برای مهار ان طرح و نقشه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی پاوه، بر رفع برخی نواقص و ایرادات زیرساختی آن تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های مسئول باید پای کار آمده و به وظایف و تعهدات خود در قبال این مرز مانند پلیس عمل کنند.

وی با بیان اینکه پلیس گذرنامه در مرز شوشمی فعال است، افزود: با این حال انتظار می رود دستگاه های مسئول شرایط بهتری را فراهم کنند تا همکاران ما بتوانند با فراغ بال بیشتری خدمات لازم را به شهروندان ارائه و شاهد افزایش حجم ترددها باشیم.

سردار حاجیان بر لزوم دلسوزی همه مسئولان برای توسعه و پیشرفت کرمانشاه تاکید کرد و گفت: دیگر فرصتی برای از دست دادن نداریم، همه مسئولان باید به صورت جهادی وارد میدان شده و با عمل به وظایف خود زمینه های عمران و آبادانی شهر و دیار خود که را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha