۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
کد خبر: 85173329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه نظارت تصویری درهای ورودی و خروجی  بهشت زهرا (س) افتتاح شد

شهرری - ایرنا - سامانه نظارت تصویری درهای ورودی و خروجی سازمان بهشت زهرا (س) با حضور مادر شهید معنوی نژاد امروز سه شنبه فتتاح شد.

به گزارش ایرنا، سعید ذوقیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی سازمان بهشت زهرا (س) در این مراسم گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره، هوشمندسازی در همه ابعاد خدمت‌رسانی به مردم بوده که در این راستا ارتقاء سامانه نظارت تصویری بهشت زهرا (س) بعنوان یکی از اقدامات و تغییرات روند تامیت امنیت در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه رسید.

وی افزود: نظارت تصویری یکی از موضوعاتی است که به افزایش ضریب امنیت، ایمنی، حفظ آرامش و تسهیل تردد شهروندان کمک می کند از این رو ما با همین رویکرد به سمتی می‌رویم که رصد و پایش و ارائه خدمات تمامی امور بهشت زهرا (س) از طریق سامانه های هوشمند انجام شود.

به گفته ذوقیان: ۱۵ در ورودی و خروجی در سازمان بهشت زهرا (س) وجود دارد که با همت حوزه فناوری اطلاعات و پایش و مونیتورینگ سازمان، این درب‌ها با نصب ۲۰ دوربین به سامانه نظارتی تصویری متصل شده است.

همچنین مادر شهید مهدوی نژاد، طی سخنانی از تلاشها و اقدامات صورت گرفته در بهشت زهرا در موضوعات مختلف بویژه برای بهسازی گلزار شهدا، گفت: با وجود اینکه جمعیت زیادی در بهشت زهرا (س) حضور می یابد اما همواره شاهد برقرار نظم در این مکان مقدس به ویژه در شب‌های قدر بوده‌ایم.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و در جوار حرم امام خمینی (ره) در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha