۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85173402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دیلم: رسانه‌ها واقعیت‌ها را به جامعه منتقل و امیدآفرینی کنند

بوشهر_ ایرنا_ فرماندار دیلم گفت: در حالی که دشمنان نظام ایران اسلامی، به شکل مستمر در حال دروغ پراکنی بر علیه نظام هستند، از رسانه‌ها انتظار می‌رود که با گفتن واقعیت‌های موجود و عملکرد نظام و دولت در این شهرستان، امیدآفرینی را در جامعه رواج دهند.

به گزارش ایرنا؛ محمد اسدی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی اصحاب رسانه مطالبه گری است و باید زمینه‌های آن در شهرستان فراهم و از راه صحیح توسط رسانه ها انجام گیرد.

وی افزود: رسانه ها زبان گویای مردم ومسئولان هستند و نقش پررنگی در تبیین مسایل دارند و باید بدانند مسئولیت بزرگی بر دوش آنهاست.

فرماندار دیلم تصریح کرد: یکی از کارهای بزرگ رسانه‌ها، مقابله با هرگونه انحراف و تحریف ارزش هاست و نیاز است عملکرد و دست آوردهای نظام در حوزه های مختلف به مردم انجام شود.

اسدی نقد سازنده از سوی مردم و رسانه ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها با نقد سازنده و رصد مسائل و برنامه محوری و به دور از هرگونه حاشیه و موضع گیری واقعیت ها را عنوان کنند.

فرماندار دیلم با اشاره به برگزاری انتخابات امسال، بیان کرد: فضای رسانه ها در ایام انتخابات باید سالم و به دور از هرگونه شایعه پراکنی باشد و اخلاق اسلامی و شرافت انسانی در فضای رسانه ای مدنظر و مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنند.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات در این شرایط بسیار حساس است و اصحاب رسانه در این زمینه با جدیت تلاش کنند.

مسائل و تنگناهای حوزه بهداشتی و درمانی، عمرانی، خدماتی، اقتصادی و سرمایه گذاری، اجتماعی و سیاسی، فرهنگی ،هنری و ورزشی عمده ترین حوزه‌هایی بود که خبرنگاران به بیان انتقادات، پیشنهادات و توجه جدی دولت برای رفع چالش‌های آن پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha