خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با سامانه ۱۲۲ ارائه می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مردم، همه خدماتی که به‌ صورت حضوری به مشترکان شهری و روستایی ارائه می‌شود، با برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ قابل دریافت است.

علیرضا نعمت سلطانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در فرایند خدمات‌رسانی غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، درخواست مشترکان توسط کارشناسان سامانه ۱۲۲ ثبت و بلافاصله برای رسیدگی، به‌صورت برخط (آنلاین) به ناحیه یا شهر مرتبط ارجاع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به این شرکت در بعضی درخواست‌های مشترکان گفت: این امکان فراهم شده تا مشترکان، کپی مدارک لازم را از طریق دفاتر پیشخوان ارائه کنند.

نعمت سلطانی با اشاره به اینکه ماموران شرکت، مجاز به دریافت وجه نقد از مشترکان نیستند، تاکید کرد: در تمام مراحل انجام غیرحضوری درخواست‌ها، هیچ‌گونه وجه نقد به مامور شرکت پرداخت نخواهد شد و هزینه‌ها از طریق درگاه‌های بانکی و به شماره حساب بانکی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل واریز خواهد شد و گزارش واریزها از طریق بانک به این شرکت اعلام خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: یکی از چالش‌های ما در این طرح، میزان اعتماد شهروندان به ماموران این شرکت است که بخش عمده‌ای از این نگرانی، با صدور کارت شناسایی معتبر از سوی دفتر حراست شرکت به ماموران، برطرف شده است.

او به مشترکان شرکت آب و فاضلاب در سراسر استان اردبیل توصیه کرد: هر گونه مشکلات مرتبط با تاسیسات آب و فاضلاب، قطعی آب، اتفاقات و ترکیدگی لوله خط انتقال و شبکه آبرسانی را در هر ساعت از شبانه‌روز با تماس تلفنی به شرکت اطلاع دهند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و شرکت آب و فاضلاب در مرکز و شهرستان‌های این استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha