بیش از ۳۳ کیلومتر خط انتقال آب استان اردبیل اصلاح شد

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب اردبیل از اصلاح و توسعه ۳۳ هزار و ۲۳۱ متر از خطوط انتقال آب این استان، با هدف افزایش توان تامین و افزایش کیفیت آب شرب مشترکان خبر داد.

علیرضا نعمت‌سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح‌ها در زمینه اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب از اول سال جاری تا پایان تیرماه در شهرستان‌های اردبیل، کوثر، خلخال، بیله‌سوار، جعفرآباد، پارس‌آباد ، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر، نیر، نمین و سرعین اجرا شد.

وی اصلاح ۲۷۹ انشعاب آب، ۹۶۲ مورد رفع اتفاقات شبکه، انشعابات و خطوط انتقال، تعمیر و تعویض ۲۷ تابلو برق چاه، حفر سه حلقه چاه و پیگیری‌های لازم برای حفر پنج حلقه چاه در شهرها و روستاهای دارای تنش آبی را از اقدامات انجام شده در این طرح ذکر کرد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: امسال ۶ دستگاه کلرزنی مایعی چاه دهان گشاد نصب و راه‌اندازی، چهار تابلو کنترل از راه دور چاه تعویض و ۳۹ پمپ تابلو برق ایستگاه پمپاژ تعمیر ، الکتروپمپ شناور چهار کیلووات راه‌اندازی و مطالعات ایجاد ۱۳ ایستگاه پمپاژ شهر و روستا و نحوه آبرسانی بهینه به تمام مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: همکاران فنی و مهندسی و بخش‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از همه ظرفیت‌ها و منابع موجود برای تامین نیازهای آب و فاضلاب مشترکان و خدمات‌رسانی هر چه بیشتر استفاده می‌کنند.

۳۰ شهر و ۹۹۱ روستای استان اردبیل زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل قرار دارند و ۴۰۱ هزار نفر جمعیت در مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha