معاون استانداری خوزستان: فرمانداری‌ها در حال آمادگی برای برگزاری انتخابات اسفندماه هستند

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید براینکه تامین زیرساخت‌ها و ملزومات برگزاری انتخابات در استان شروع شده است گفت: از فرمانداران خواسته شده تا کارهای مربوطه در حوزه فراهم کردن مقدمات این رویداد را به روزهای پایانی موکول نکنند.

عبدالله افرازه شهاوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ستاد انتخابات کشور از چند ماه گذشته کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و به تبع آن ستاد انتخابات استان تشکیل و کمیته‌های ذیل این ستاد نیز راه‌اندازی شد.

وی افزود: وظایف و تکالیفی که بر عهده کمیته‌ها است باید به خوبی اجرا و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور فراهم شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به وظایف کمیته‌های مختلف در حوزه‌های مربوطه بیان کرد: به فرمانداران اعلام کردیم که مشکلات احصا شود و در حوزه زیرساختی و لُجستیکی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: برای توانمندسازی فرمانداران، بخشداران و دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه تسلط بر قوانین و قواعد مربوط به انتخابات دوره های خوبی برگزار شده است.

شهاوند با بیان اینکه تعدادی از این دوره های آموزشی با همکاری ستاد انتخابات کشور برگزار شد ادامه داد: دوره های آموزشی دیگری نیز تا چندماه آینده برگزار خواهد شد تا یک انتخابات خوب و آرام با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

گفتنی است انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha