۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85179253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات کونگ‌فو کردستان: خانه نداریم

۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85179253
رئیس هیات کونگ‌فو کردستان: خانه نداریم

سنندج- ایرنا- رئیس هیات کونگ فو کردستان مهمترین دغدغه‌اش را نبود خانه کونگ‌فو در استان برای انجام تمرین‌ و برنامه‌های این رشته ورزشی عنوان کرد.

باقر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امکانات به صورت رایگان در اختیار ۲۰ مربی در سالن آزادی سنندج گذاشتیم تا برنامه های تمرینی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه از لحاظ مالی و بودجه مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: یکدلی کاملی بین داوران، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان استان وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

رئیس هیات کونگ فو کردستان یادآور شد: ۱۴ ماه است ریاست این هیات را برعهده گرفته‌ام و کمترین بودجه را از اداره کل و فدراسیون دریافت کرده‌ام.

محمدی تاکید کرد: معتقدم هیات باید روی پای خود بایستد و با استفاده از افراد توانمند، معتمدان و بزرگان، هیات کونگ فو را مدیریت کنیم.

وی به سرکشی از هیات های شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان از پیشکسوتان، مربیان و قهرمان های کونگ فو استان تجلیل کردیم که طی ۲۰ سال گذشته سابقه نداشته است.

رئیس هیات کونگ فو کردستان اضافه کرد: آمار کونگ فوکاران بیمه شده و سازمان یافته استان از ۲ هزار و ۷۷۲ نفر به سه هزار و ۴۰۶ نفر رسیده است، البته آمار ورزشکاران این رشته بیش از هفت هزار نفر است.

محمدی به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری کونگ فو بانوان در استان طی روزهای گذشته اشاره داشت و افزود: ۱۱ مرداد نیز مسابقات بخش مردان به میزبانی قروه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha