ارتباط بی واسطه با مردم از مصادیق بارز تحقق شعار دولت سیزدهم است

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم با هدف بررسی مسائل و مشکلات آنان از مصادیق بارز تحقق شعار دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد: دیدار بی‌واسطه با مردم باید اولویت نخست مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان باشد و در این رابطه مدیریت ارشد استان بارها تاکید داشته‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم افزود: مردم‌داری و توجه به خواسته‌های مردمی مهم‌ترین شعار دولت سیزدهم است که باید بعنوان یک اصل مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اشتغال، موضوع درمان و تسهیلات بیشترین نوع درخواست‌های مردم دیدارهای مردمی است.

پورات ادامه داد: افزون بر دیدارهای عمومی با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز به صورت موردی به خواسته‌های مردم پاسخ و مشکلات آنان در این معاونت بررسی و در سفرهای شهرستانی نیز با مردم دیدار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان از ابتدای دولت سیزدهم بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سفر به شهرستان‌های دیر، دیلم، تنگستان، کنگان، دشتی و عسلویه و برگزاری دیدارهای مردمی و چهره به چهره برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم تنها بخشی از این برنامه بوده است.

پورات همچنین یادآور شد: ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در شورای اداری هفته آینده انجام و از روابط عمومی‌های فعال تجلیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شورای اطلاع رسانی استان و روابط عمومی دستکاه‌های اجرایی، اقدامات و عملکرد دولت در استان را در هفته دولت به نحو شایسته انعکاس دهند و مدیران هم مکلف به همکاری با شورای اطلاع رسانی هستند و باید عملکرد خود را به مردم انعکاس دهند.

پورات افزود: شفافیت مدیران و پاسخ به شبهات در خصوص عملکرد دولت از سوی مدیران در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و حضور در بین مردم و برپایی میز خدمت امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌ها و نارضایتی‌های عمومی در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر بررسی می‌شود گفت: در بحث اعتبارات برای شورای اطلاع رسانی پیگیری لازم انجام می‌شود.

پورات تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان در ایام محرم حسینی نسبت به تبلیغات دینی ویژه محرم و سیاه پوشی ورودی ادارات و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اقدام لازم و توجه ویژه داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha