۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85175729
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«مرغ  ۱۰۰هزار تومانی» در همدان شایعه ای با اهداف خاص است

همدان-ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بعضی ها رسانه ها در هشت ماه گذشته مرغ صد هزار تومانی را با اهداف خاص مطرح می کنند اما در ماه پایانی سال قبل قیمت مرغ ۶۳۰ هزار ریال و اکنون در همدان ۷۹۵ هزار ریال است.

به گزارش ایرنا، اسدالله ربانی مهر روز پنجشنبه در جلسه پیگیری تولید و توزیع مرغ با حضور ادارات جهاد، تعزیرات، اصناف، دامپزشکی و هیات مدیره اتحادیه مرغ شهر همدان با اشاره به لزوم تشدید نظارت ها در بازار همدان اظهار داشت: هفته ای ۸۰۰ بازرسی برنامه ریزی شده بر اساس نیاز مردم در بازار همدان انجام شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی شایعات باعث ایجاد جو روانی و ایجاد تورم غیر واقعی می شود که نباید اجازه داد آرامش بازار آسیب ببیند بازرسی و نظارت در بازار همدان به صورت ویژه در حال انجام است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: در بازرسی ها اولویت با کالاهای اساسی است و در حال حاضر مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم اتحادیه مرغ با هماهنگی جهاد کشاورزی و دستگاه های نظارتی، بازار را رصد کنند و اجازه ندهند قیمتی بالاتر از قیمت مصوب در بازار وجود داشته باشد.

رییس اتحادیه صنف مرغ فروشان شهرستان همدان هم گفت: روزانه بین ۱۲۰ تا ۲۲۰ هزار تن مرغ در استان تولید می شود و هیچ کمبودی در تولید و عرضه گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

ابوالقاسم فریبا اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز روزانه استان حدود ۱۲۰ تن است نه تنها کمبودی در این زمینه نداریم بلکه باید بخشی از آن ذخیره سازی و یا صادر شود.

وی ادامه داد: هم اکنون حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلو مرغ در هر مغازه خرده فروشی وجود دارد و نیاز روزانه شهر همدان روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن است.

فریبا گفت: جوجه ریزی در خرداد نسبت به ماه های قبل حدود یک میلیون قطعه افزایش تولید داشته است.

رییس اتحادیه صنف مرغ فروشان شهرستان همدان گفت: توزیع مرغ به قیمت مصوب هر کیلو ۷۹۵ هزار ریال بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار همدان توزیع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha