تمامی رویه‌های معمول در گمرک میاندوآب راه اندازی می‌شود

مهاباد - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رئیس‌کل گمرک ایران گفت: میاندوآب صاحب گمرک جامع مستقل با تمام‌ رویه‌های معمول اعم از صادرات و ترانزیت گمرکی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضوانی فر روز پنجشنبه در جمع فعالان اقتصادی میاندوآب اظهار کرد: گمرک شهید باکری میاندوآب با تمام‌رویه‌های معمول گمرک اعم از صادرات، ترانزیت و ساخت‌وسازها و غیره پیش‌بینی‌شده و احداث می‌شود.

وی افزود: کار تجهیز کارگاه و عملیات احداث گمرک میاندوآب به زودی و پس از تعیین زمین آن شروع می شود و در این زمینه نیز در صدور مجوزهای لازم از ادارات مرتبط اقدامات انجام تا در احداث طرح خللی ایجاد نشود.

رییس گمرک ایران گفت: در مورد نیروی انسانی هم در آگهی بعدی استخدامی در نیمه دوم سال، حتماً برای گمرک میاندوآب سهمیه تعیین و نیروهای موردنیاز جذب می‌شود.

وی اظهار کرد: در بودجه امسال و سال آینده نیز بودجه‌ای برای گمرک میاندوآب پیش‌بینی می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر گمرک شهید باکری میاندوآب احداث شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مسوولان برای احداث گمرک میاندوآب افق سال ۱۴۳۰ آن را ببینند و امکانات مورد نیاز را برای آینده آن در نظر بگیرند.

معاون وزیر اقتصاد و رییس‌کل گمرک ایران به همراه جمعی ازمسوولان این شهرستان از محل احداث گمرک میاندوآب بازدید و موقعیت و شرایط آن را بررسی کردند.

تمامی رویه های معمول در گمرک میاندوآب راه اندازی می شودشهرستان میاندوآب که در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور و در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای آذربایجان غربی و باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی، استراتژیکی‌ترین شهر در منطقه به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha