سه بازیکن جدید به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیوستند

یاسوج - ایرنا - مسئول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: سه فوتبالیست از تیم های ون پارس اصفهان، دریای بابل و فجر سپاسی شیراز با امضای قرارداد به نفت و گاز این شهرستان پیوستند.

امین دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرتضی نگهداری، وحید اصغرزاده و رضا خانی برای حضور قدرتمندانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به این تیم پیوسته اند.

وی همچنین از معرفی پیروز قربانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای هدایت این تیم در بازی های فصل آینده خبر داد.

دهقان تاکید کرد: این مربی نام آشنای فوتبال کشور با قراردادی یکساله سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حضور شایسته تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در سال اول صعود مجددبه لیگ دسته اول حساسیت های زیادی در خصوص انتخاب سرمربی وجود داشت که نظر به شرایط مالی و بررسی های فنی مسوولان باشگاه نفت و گاز گچساران با پیروز قربانی به تفاهم رسیدند.

وی عنوان کرد: این مربی بازی در استقلال تهران، مس کرمان ، سایپا، راه آهن و صباباطری و همچنین مربیگری تیم های راه آهن، سایپا و سرمربیگری تیم های سردار بوکان، رایکا بابل، شهرداری آستارا درلیگ دو و یک را در سوابق ورزشی خود دارد.

دهقان تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نیمه اول شهریور ماه امسال آغاز می شود.

نفت‌وگاز گچساران در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۱۶ برد،۶ تساوی و تنها سه باخت موفق شد ۵۴ امتیاز کسب کرده و به لیگ دسته اول صعود کند.

این تیم با ۳۶ گل زده بهترین خط حمله و با ۱۱ گل خورده در طول ۲۳ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را در فصل پیش کسب کرد.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha