۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبر: 85176294
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورود مدعی‌العموم به موضوع ایمنی محورهای مواصلاتی زرند

کرمان - ایرنا - مدعی‌العموم در پی وقوع سانحه دلخراش تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور زرند به سیریز و جان باختن پنج نفر از شهروندان طی روز گذشته، به موضوع ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان زرند ورود کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در واکنش به این حادثه گفت: به منظور صیانت از حقوق عامه، مسئله ایمنی جاده زرند به سیریز، ظرف چند روز آینده در قالب کارگروه پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های مربوطه در دادسرای زرند، بررسی شد.

وی اظهار داشت: افراد خاطی در حادثه تصادفات در محور سیریز به زرند باید پاسخگوی ترک فعل‌های احتمالی باشند.

یعقوبی ضمن ابراز تأثر از وقوع این حادثه و تسلیت به بازماندگان تصریح کرد: دستورات اولیه به پلیس راه شهرستان زرند در خصوص بررسی علل حادثه صادر شده است.

این مقام قضایی گفت: اگرچه علت بسیاری از تصادفات جاده ای عامل انسانی و بی احتیاطی رانندگان است لیکن، در صورت اثبات نقش عوامل جاده ای در بروز این حادثه، با مسببین برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

مدعی العموم در شهرستان زرند خاطرنشان کرد: سابق بر این نهادهای مربوطه به منظور شناسایی نقاط ناایمن و حادثه ساز جاده های این شهرستان مأمور شده و اقدامات موثری در این خصوص انجام داده اند و موضوع همچنان از ناحیه این دادستانی در دست پیگیری است.

زرند در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha