۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85176298
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مردم دارالمرحمه سمنان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

سمنان - ایرنا - مردم ولایت‌مدار دیار دارالمرحمه سمنان با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود در راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم در هوای گرم تابستانی، انزجار و خشم خود را از بدخواهی دشمنان به رخ کشیدند و این اقدام سخیف را نشان از عجز دشمن دانستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شریف سمنان در هوای گرم و سوزناک بعد از ظهر جمعه سی‌ام تیرماه و پس اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه، با حضور پرشور خود در راهپیمایی محکومیت قران کریم، برگ زرینی در دفتر افتخارهای این دیار خلق کردند.

حضور پرشور مادرانی که نوزادان خود را در آغوش گرفته‌اند، سالمندانی که با عصا به زحمت می‌توانستند راه بروند و جوانان و نوجوانان در راهپیمایی گوشه‌ای از جلوه‌ شکوه حضور مردم خطه کویری سمنان در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم و سوزانده شدن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم بود.

راهپیمایی مردم سمنان بعد از نماز جمعه از مصلای این شهر به سمت میدان استاندارد برگزار شد و نمازگزاران با سردادن شعارهایی مانند «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر استکبار» و «سکوت در برابر اهانت به قرآن، خیانت است خیانت» انزجارو برائت خود را از هتک حرمت به قرآن کریم و سوزانده شدن کتاب مقدس تمسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم اعلام کردند.

راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم در سایر شهرستان‌های استان سمنان نیز برگزار شد.

مردم دارالمرحمه سمنان اهانت به قرآن کریم محکوم کردند

به گزارش ایرنا، هتک حرمت به قرآن کریم و سوزانده شدن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم، موجی از محکومیت را در میان کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی به دنبال داشته است.

خبرگزاری فرانسه طی روزهای گذشته خبر داد که یک فرد هتاک در تکرار اقدامات موهن و اسلام ستیزانه، نسخه‌ای از کلام الله مجید را در برابر سفارت عراق در استکهلم لگدکوب کرد.

«سلوان مومیکا» فردی که در نخستین روز تعطیلات عید قربان اقدام به آتش‌زدن قرآن کریم کرده بود، روز بیست و نهم تیر ماه نیز تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن و پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در استکهلم اهانت کرد.

شمار زیادی از مسلمانان نیز خود را به محل اهانت به قرآن رسانده و با شعار «لااله الا الله» به فرد موهن، پاسخ دادند.

در ادامه این وقایع در عراق و ساعاتی بعد از حمله برخی افراد به سفارت سوئد در بغداد در واکنش به اهانت به قران کریم و پرچم عراق در استکهلم، دولت عراق در پایان نشست اضطراری امروز خود با صدور بیانیه رسمی از خانم جسیکا سواردستروم سفیر سوئد در بغداد خواست تا خاک این کشور را ترک کند.

دولت عراق همچنین کاردار سفارت خود در استکهلم را فراخواند.

در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، شامگاه گذشته (پنجشنبه) سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان نسبت به این اقدام موهن به وی ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha