نی ریز، قهرمان مسابقات ورزش های زورخانه ای دانش آموزان فارس شد

شیراز - ایرنا- نخستین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای دانش آموزان متوسطه اول فارس برگزار شد و تیم نی ریز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات ورزش دانش آموزی فارس جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع تیمی پس از اینکه نی ریز قهرمان شد، تیم کازرون به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم ناحیه یک شیراز و استهبان هم به طور مشترک سوم شدند.

نفرات برتر در بخش انفرادی

امیر زارع ادامه داد: در ماده سنگ در وزن ۵۰ کیلوگرم ، محمد حسین جوریزی از ناحیه یک شیراز، در وزن ۷۰ کیلوگرم ، صدرا آبدر جوی از نی ریز و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز امیر محمد توسلی از استهبان به مقام اول دست یافتند.

وی افزود: در رشته کباده و در وزن ۵۰ کیلوگرم محمد صالح زارع از نی ریز و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مصطفی وزیری نژاد از استهبان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

همچنین در رشته میل بازی در وزن ۵۰ کیلو گرم امیر حسین شاطری از نی ریز مقام اول را کسب کرد، در رشته چرخ تیز و در وزن ۵۰ کیلوگرم، محمد رزمی از نی ریز، در وزن ۷۰ کیلوگرم آرش جوانمردی از ناحیه یک شیراز و در وزن ۱۰۰ کیلو گرم هم مصطفی وزیری نژاد از استهبان مقام اول را کسب کردند.

نی ریز، قهرمان مسابقات ورزش های زورخانه ای دانش آموزان فارس شد
مسابقات زورخانه ای دانش آموزان فارس

رشته چرخ چمنی

در رشته چرخ چمنی در وزن ۵۰ کیلو گرم محمد رزمی از کازرون و در وزن ۷۰ کیلو گرم، حمید رضا وزیری نژاد از استهبان اول شدند.

نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت های کشوری دانش آموزان که از ۱۰ تیر ماه سال جاری در کرمان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات دانش آموزان متوسطه اول از ۹ ناحیه، منطقه و شهرستان شامل نواحی چهارگانه شهر شیراز، نی ریز، فسا، داراب، ارژن، کازرون و استهبان در زورخانه علی ابن ابیطالب (ع) شیراز با همکاری هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha